اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی:

تجهیز سالن ورزشی رزمندگان بیرجند از تعهدات استانداری است

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی از افتتاح حدود 95 سالن ورزشی در سال‌های اخیر خبر داد و گفت: ساخت سالن ورزشی رزمندگان بیرجند ار پروژه‌های وزارت نفت است و تجهیز و راه‎اندازی سیستم گرمایشی و سرمایشی آن از تعهدات استانداری است.

تجهیز سالن ورزشی رزمندگان بیرجند از تعهدات استانداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، جعفر قدیری بعد از ظهر امروز در جلسه مجمع انتخاب رئیس هیت ورزش‌های جانبازان و معلولان خراسان جنوبی اظهار داشت: سالن ورزشی رزمندگان بیرجند که در اختیار فعالیت‌های ورزشی جانبازان و معلولان قرار دارد از جمله طرح‎های وزارت نفت است که ساخت آن بر عهده این وزارت‌خانه و تجهیز و سیستم گرمایشی و سرمایشی آن از تعهدات استانداری است و تاکنون به طور کامل محقق نشده است.

وی افزود: در سال‌های اخیر بیش از 95 سالن ورزشی در سطح استان ساخته شده است که فکری برای نیروی انسانی برای نگهداری از این پروژه‌ها نشده است و مجوزی نیز برای استخدام این افراد ابلاغ نشده است.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی افزود: هزینه نگهداری و تجهیز مجموعه‌های ورزشی رقم بالایی است و ردیف مشخصی نیز ندارد و در بسیاری از مواقع اعتبارات اختصاصی است و نمی‌توان آنرا در سالن ورزشی دیگری که ضرورت هم دارد صرف کرد.

قدیری ادامه داد: در اختصاص اعتبارات سال جاری در جلسه برنامه‌ریزی استانداری، استناد به عملکرد سال 91 ادارات شده است که این امر با توجه به الحاق طبس به استان خراسان جنوبی و همچنین شهرهای جدید التاسیس خوسف و زیرکوه توزیع اعتبارات دچار مشکل می‌شود.

وی به روحیه انقلابی و ورزشی جانبازان و معلولان اشاره کرد و گفت: با توجه به تحریم‌های دشمن عرصه ورزش نیر دچار کمبود اعتبارات شده است و در برخی از موارد در برنامه‌های ورزشی هیئت‌ها خللی را ایجاد کرده است ولی سبب رکود و ایستایی نشده است.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی یادآور شد: جانبازان ما در دفاع مقدس رشادت‌هایی را آفریدند که باید امروز آنرا جبران کرد بنابراین به خاطر مسائل حیثیتی و انقلابی هم که شده، باید زکات تن سالم خود را برای خدمت و حمایت از این قهرمانان به کار گیریم.

انتهای پیام/69014/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول