اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور صورت می‌گیرد

برگزاری جشن بزرگ ولایت در 15 اماکن متبرکه چهارمحال و بختیاری

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: جشن بزرگ ولایت علوی، اکمال دین همزمان با سراسر کشور در 15 موقوفه و امامزاده استان برگزار خواهد شد.

برگزاری جشن بزرگ ولایت در 15 اماکن متبرکه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام سید محمد طباطبایی ظهر امروز در نشست با مدیران اوقاف این استان با گرامیداشت دهه امامت و ولایت، اظهار داشت: غدیر ماجرایی سرنوشت‌ساز و تعیین خط مشی مسلمانان تا آخرین روز دنیاست و آنچه می‎توانست تمامی نقشه‌های منافقان را یکجا خنثی و اسلام را در تمامی اعصار تاریخ حفظ کند، تعیین جانشین پیامبر و اعلام رسمی آن بود.

وی در ادامه با اشاره به نقش حساس و حیاتی ولایت فقیه در جامعه اسلامی، گفت: تنها عامل وحدت و انسجام امت اسلامی پس از پیامبر و امامان معصوم، ولایت مطلقه فقیه است.

طباطبایی ادامه داد: ولایت‌فقیه خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان و منافقان و مانع از انحراف امت اسلامی از اصول ‌خواهد بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه‌های تدوین‌شده به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت در سطح بقاع متبرکه این استان، گفت: برگزاری جشن‌های بزرگ غدیر در موقوفات و امامزادگان شاخص استان از مهم‌ترین این برنامه‌ها محسوب می‏شود.

وی ادامه داد: در راستای ترویج فرهنگ وقف و تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی جشن بزرگ ولایت علوی، اکمال دین همزمان با سراسر کشور در 15 موقوفه و امامزاده استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/68001/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول