اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی اعلام کرد

برگزاری 24 دوره آموزشی مهارتی، مدیریتی و کارآفرینی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: امسال 24 دوره آموزشی مهارتی، مدیریتی و کارآفرینی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی برگزار شده است.

برگزاری 24 دوره آموزشی مهارتی، مدیریتی و کارآفرینی

صابر پرنیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امسال تعداد 24 دوره آموزشی توسط شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی برگزار شده است.

وی ادامه داد: در این دوره‌های آموزشی به 840 نفر از مدیران و کارشناسان واحدهای صنعتی و نیز کارآفرینان و سرمایه‌گذاران در سه حوزه مدیریتی، کارآفرینی و مهارتی آموزش‌های لازم داده شد.

پرنیان به تورهای صنعتی برگزار شده در راستای آشنایی مدیران و کارکنان واحدهای صنعتی با تکنولوژی‌های روز و شناخت و ایجاد زمینه همکاری با سایر مجموعه‌های صنعتی اشاره کرد و ابراز داشت: امسال شش تور صنعتی توسط این شرکت برگزار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی یادآور شد: از این تعداد دوره آموزشی چهار تور صنعتی برگزار شده که تورهای خارج از کشور بوده و در کشورهای ترکیه، هند و مالزی انجام شده است.

پرنیان با اشاره به حمایت شرکت از پایان‌نامه‌های دانشجویی، عنوان کرد: در سال 92 از دو عنوان پایان‌نامه دانشجویی در مقطع کارشناسی ارشد با انعقاد قرارداد همکاری حمایت‌های لازم انجام شده است.

وی به اهمیت آموزش در راستای توسعه و ارتقای منابع انسانی واحدهای تولیدی اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های آموزشی شرکت در سال جاری برگزاری دوره‌های مدولار ایجاد و توسعه صنایع کوچک هست.

انتهای پیام/61005/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول