اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس انتقاد کرد

جای خالی کردها در کابینه دولت

نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی از دولت دکتر روحانی به دلیل جای خالی کردها در کابینه دولت جدید انتقاد کرد.

جای خالی کردها در کابینه دولت

حامد قادرمرزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج در مورد انتخاب استاندار جدید کردستان اظهار داشت: گزینه اول و آخر مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی حسین فیروزی است و کسی غیر از وی انتخاب نشده است.

وی به پایبند بودن دکتر روحانی به وعده‌هایش در زمان انتخابات به مردم کردستان اشاره کرد و افزود: در قرآن کریم بر وفای به عهد تاکید شده است و رئیس‌جمهور به عنوان مجری قانون نظام جمهوری اسلامی باید مجری قرآن باشد و به عهد و پیمان خودش عمل کند.

نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجمع نمایندگان مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی براساس بیانیه شماره سه دکتر روحانی، حسین فیروزی را برای گزینه استانداری کردستان معرفی کرد.

قادرمرزی عنوان کرد: تا این زمان دکتر روحانی به تعهد بیانیه شماره سه به مردم کردستان و اهل سنت عمل نکرده که امیدواریم با انتخاب استاندار بومی تعهدات خود را عملی بخشند.

وی از سازمان‌های ملی و نهاد ریاست جمهوری و نهادهای وابسته به وزارتخانه‌ها خواست که از نیروهای بومی برای مدیریت استان کردستان انتخاب کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم استان کردستان مردمی هستند که حساب سیاسی آن‌ها دقیق است و اگر این کار را نکنند مردم هیچ تعارفی با دولت یازدهم نخواهند داشت و مواضع خود را به این دولت اعلام خواهند کرد.

قادرمرزی ادامه داد: ما به عنوان نمایندگان مردم در این راستا مواضع خود را با مردم یکسان نشان خواهیم داد که امیدواریم با تدبیر دکتر روحانی میزان رضایتمندی مردم این خطه از دولت جدید به بیش از 90 درصد برسد.

مسئولان بانک مرکزی بی‌گدار به آب نزنند

نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی در مورد مخالفت رئیس کل بانک مرکزی برای ممانعت از کاهش نرخ ارز در بازار افزود: مدیریت درآمدهای ملی بر عهده دولت است و ساماندهی نرخ بازار ارز هم بر عهده دولت است.

وی اظهار داشت: از دیدگاه اقتصاد بازار، اقدام رئیس کل بانک مرکزی خلاف وضعیت اقتصادی مردم است و کشورمان به لحاظ اقتصاد تک محولی و منابع زیرزمینی و افزایش قیمت دلار فشارهای زیادی به زندگی مردم وارد کرد و از نظر اقتصادی بر 10 طبقه جامعه تاثیر منفی گذاشت و حتی قشر مرفه جامعه را هم تحت تاثیر قرار داد.

نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی اقدام غیرکارشناسی رئیس بانک مرکزی در مورد ممانعت از کاهش نرخ ارز را در وضعیت مردم نامناسب ارزیابی کرد و افزود: مسئولان بانک مرکزی تا جایی که امکان دارد در هنگام مصاحبه مواضع را به صورت روشن برای مردم بیان کنند چراکه این موارد موجب بی‌ثباتی در جامعه خواهد شد.

انتهای پیام/79005/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول