اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پایانه‌های کرمان خبر داد

ثبت 28 میلیون تردد جاده‌ای در کرمان

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان گفت: طی شش ماه نخست سال جاری حدود 28 میلیون تردد انواع وسایل نقلیه سبک و سنگین در جاده‌های زیر پوشش دستگاه‌های تردد شمار استان کرمان به ثبت رسیده است.

ثبت 28 میلیون تردد جاده‌ای در کرمان

مسعود جمیلی‌کرمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: طی شش ماه نخست سال جاری حدود 28 میلیون تردد انواع وسایل نقلیه سبک و سنگین در جاده‌های زیر پوشش دستگاه‌های تردد شمار استان کرمان به ثبت رسیده است که چهار درصد رشد را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

وی عنوان کرد: بیشترین حجم تردد در محورهای کرمان - باغین و شهربابک - سیرجان و کمترین تردد در محور زرند ـ راور و بزمان - رستم آباد از اول فروردین تا 31 شهریور ماه 92 ثبت شده است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان تصریح کرد: میزان تردد وسایل نقلیه سنگین باری و مسافری با حجم تردد 8 میلیون 500 هزار تردد 31 درصد کل تردد را به خود اختصاص داده که در مقایسه با شش ماهه نخست سال گذشته یک درصد افزایش داشته است.

جمیلی‌کرمانی افزود: در حال حاضر تعداد 30 دستگاه تردد شمار جاده‌ای در استان کرمان در حال بهره‌برداری است که 16 محور اصلی را زیرپوشش تردد شماری برخط قرار می‌دهند.

وی خاطر نشان کرد: تجهیز بخشی از محورهای اصلی در مناطق جنوبی استان کرمان به دستگاه‌های تردد شمار هم تا پایان سال جاری در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

انتهای پیام/2446/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول