اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری جشن کودکان

برنامه‎های هفته ملی کودک در شهرستان دماوند پایان یافت

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دماوند به عنوان اختتامیه برنامه‎های هفته ملی کودک، میزبان حدود 40 کودک از چهار مهد کودک شهرهای دماوند و گیلاوند بود.

برنامه‎های هفته ملی کودک در شهرستان دماوند پایان یافت

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دماوند امروز در حاشیه برگزاری این جشن به خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران گفت: هفته ملی کودک سال 92، از 15 تا 21 مهرماه جاری و با شعار «زنده‎‎باد کودکی، زنده‎باد زندگی» در سراسر کشور برگزار شد.

صدیقه اشراف‎‎اسلامی با اشاره به اینکه هر روز این هفته عنوان ویژه‎ای داشت، افزود: کودک و خانواده، کودک و مدرسه، کودک و بازی، کودک و سلامت، کودک و ایمنی، کودک و میراث فرهنگی، کودک و طبیعت، کودک و رسانه، کودک و کتاب، کودک و فضای مجازی و کودک و نیایش عناوین این هفته بود که ما نیز سعی کردیم بر همین اساس هر روز برنامه‎ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در اجرای این برنامه‎ها، آموزش و پرورش شهرستان، شهرداری و شورای اسلامی شهر دماوند، اداره بهزیستی، جمعیت هلال احمر، محیط زیست و میراث فرهنگی ما را یاری کردند، اظهار کرد: در این هفته، روزانه با اجرای برنامه‎های فرهنگی، ادبی و هنری، میزبان 60 نفر از دانش‎آموزان مقطع ابتدایی بودیم.

اشراف‎اسلامی همچنین از برگزاری جشن باشکوهی هفته گذشته در دماوند خبر داد و تصریح کرد: در این جشن که با حضور جمع کثیری از کودکان و نوجوانان برگزار شده بود، برنامه‎های شاد و متنوعی اجرا شد.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دماوند همچنین به برگزاری اردوی شهر بازی در روز کودک و بازی اشاره و بیان کرد: در این روز با هماهنگی‎های انجام شده، 50 نفر از کودکان به شهربازی برده شدند.

وی در ادامه در خصوص برنامه روز کودک و ایمنی گفت: در این روز نیز با همکاری جمعیت هلال احمر، حدود 70 نفر از دانش‎آموزان پایه‎های چهارم و پنجم، با زلزله و نکات ایمنی آن آشنا شدند.

اشراف‎اسلامی به تقدیر از اعضای نمونه کانون در این هفته اشاره و خاطرنشان کرد: در روزهای 17 و 18 مهر ماه نیز، عضویت رایگان داشتیم و با استقبال مواجه شدیم و 78 کودک و نوجوان در این دو روز به عضویت کانون درآمدند.

به گزارش فارس، در جشنی که امروز با حضور 50 کودک در کانون پرورش فکری دماوند برپا شد، برنامه‎هایی همچون پخش فیلم، قصه‎گویی و کارگاه سفال اجرا شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان دماوند با حدود یک هزار و 807 عضو، برگزارکننده برنامه‎های آموزشی، فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان هفت تا 17 سال است.

انتهای پیام/2568/غ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول