اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 8 شهرداری اصفهان خبر داد

افتتاح بوستان‌های مارچین و کوجان در منطقه 8 اصفهان

شهردار منطقه هشت اصفهان گفت: بوستان‌های مارچین و کوجان در آینده‌ای نزدیک به منظور افزایش سرانه فضای سبز در منطقه هشت اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح بوستان‌های مارچین و کوجان در منطقه 8 اصفهان

فرهاد جلیل‌فر در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: سیاست شهرداری در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی بر مبنای محله‌محوری است و با توجه به سرانه پایین فضای سبز در محلات احداث این بوستان‌های محلی در دستور کار شهرداری منطقه قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: بوستان محله کوجان با مساحتی بالغ بر 2 هزار و 760 متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و 970 میلیون ریال احداث شده است.

شهردار منطقه هشت اصفهان با اشاره به ضرورت توسعه فضای سبز در منطقه تصریح کرد: در حال حاضر نیز عملیات عمرانی بوستان کوجان تکمیل و آب‌نمای آن 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی به احداث بوستانی در محله مارچین اشاره کرد و ادامه داد: بوستان محله مارچین نیز با مساحتی بالغ بر 4 هزار و 750 متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و 50 میلیون ریال در دست اقدام است.

جلیل‌فر تاکید کرد: فضای سبز بوستان محله مارچین 90 درصد و آب‌نمای آن 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در آینده‌ای نزدیک در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/63021/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول