اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 100 نفر انجام شد

برگزاری کارگاه کشوری توانمندسازی پزشکان و کادر درمان در تویسرکان

کارگاه کشوری توانمند‌سازی برای 100 نفر از پزشکان و کادر درمان بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) تویسرکان در هتل فاران این شهرستان برگزار شد.

برگزاری کارگاه کشوری توانمندسازی پزشکان و کادر درمان در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، صبح امروز کارگاه توانمندسازی کشوری برای پزشکان و کادر درمان بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) تویسرکان در هتل فاران به کار خود پایان داد.

کارگاه توانمندسازی پزشکان و کادر درمان بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) در مدت دو روز با حضور استادان دانشگاه علوم پزشکی کشوری و استانی در چهار مرحله با ارائه مطالب در سرفصل‌های مشخص، انجام شد.

در حاشیه این برنامه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تویسرکان، اظهار کرد: این کارگاه دوروزه برای 100 نفر از پزشکان و کادر درمان بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) تویسرکان در هتل فاران به منظور خدمات‌دهی بهتر صورت گرفت.

حسن حسینی‌زاده افزود: روز نخست این کارگاه کلیات حاکمیت بالینی(1) با مباحثی شامل مدیریت و رهبری، مدیریت کارکنان، مدیریت اطلاعات، نقش و شرح وظایف اورژانس پیش بیمارستانی در حوادث آموزش داده شد.

وی ابراز کرد: حاکمیت بالینی(2) در مبحث‌های تعامل بیمار و جامعه، ایمنی بیمار، مدیریت خطر، اثربخشی و ممیزی بالینی با تدریس کارشناس حاکمیت بالینی و رئیس EOC مرکز فوریت‌ها و حوادث پزشکی کشوری برای پزشکان و کادر درمان صورت گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه روز دوم کارگاه با 9 مبحث در دو بازه زمانی تدوین شده بر پا شد، خاطرنشان کرد: اصول کلی مدیریت بخش اورژانس، استاندار فضای فیزیکی و تریاژ( طبقه‌بندی بیماران) در بخش اورژانس، مرور دستور العمل وزارتی تریاژ در بخش اورژانس به عوامل بیمارستان تدریس شد.

وی به تدریس مباحث مدیریت تخت‌های بستری و کمیته تعیین تکلیف، آمار و شاخص‌های اورژانس‌های بیمارستانی و ارتقای سیستم رسیدگی به شکایات اشاره کرد و یادآور شد: آموزش توانمندسازی فعالان درمانی بیمارستان حضرت ولی‌عصر(عج) تویسرکان با حضور متخصص طب اورژانس و عضو هیئت علمی علوم پزشکی ایران،کارشناس اورژانس بیمارستانی، کارشناس مسئول دبیرخانه بهداشت و درمان حوداث غیر مترقبه و مدیر استانداردهای بیمارستان ایمن ارائه شد.

حسینی‌زاده با تقدیر از زحمات و همکاری محمد‌مهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت، گفت: پزشکان، پیراپزشکان، پرستاران، فوریت‌ها و... از کارگاه آموزشی کشوری دو روزه بهره‌مند شدند.

وی تاکید کرد: با برگزاری کارگاه توانمندسازی اقدامات ناآگاهانه از سوی کارکنان بیمارستان حذف و خدمات‌دهی مطلوب به مردم ارتقا پیدا می‌کند.

انتهای پیام/89010/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول