اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

قرار نیست استاندار اردبیل خارج از سه گزینه مجمع انتخاب شود

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: قرار نیست وزارت کشور خارج از سه گزینه‌ای که مجمع نمایندگان برای سمت استانداری اردبیل معرفی کردند، گزینه دیگر انتخاب شود.

قرار نیست استاندار اردبیل خارج از سه گزینه مجمع انتخاب شود

منصور حقیقت‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: مجمع نمایندگان سه نفر شامل مجید خدابخش، داود آقاجانی و اقبال عباسی را به عنوان سه گزینه نهایی خود به وزارت کشور معرفی کرده است و همه انتظار داریم در هفته جاری از بین این سه گزینه استاندار نهایی اردبیل انتخاب و معرفی شود.

وی تصریح کرد: دغدغه همه نمایندگان توسعه استان است و استاندار جدید هر یک از این سه گزینه باشد ما باید نهایت همکاری را با او داشته باشیم و سعی کنیم او را در پیشبرد بهتر اهداف و مقاصد اصلی یاری کنیم.

حقیقت‌پور در مورد مطرح شدن برخی از گزینه‌ها به غیر از سه گزینه مجمع خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه با وزیر کشور صحبت‌هایی را انجام دادیم و قرار شد از بین سه گزینه مجمع استاندار انتخاب شود باید وزارت کشور به تعهدات خود عمل کند و گرنه اگر قرار باشد گزینه دیگر معرفی شود ما بعداً در مورد آن فرد و معقول و نامعقول بودن آن صحبت می‌کنیم.

این مسئول اضافه کرد:‌ اگر قرار باشد به گزینه وزارت کشور تن دهیم قطعاً امتیازی را به نفع استان می‌گیریم و با گزینه معقولی که وزارت کشور احتمالاً برگزیند، همراهی می‌کنیم اما امیدواریم چنین اتفاقی نیفتد و از بین سه گزینه مجمع نمایندگان، استاندار آینده اردبیل انتخاب شود.

وی در مورد دغدغه همه استان در توجه استاندار آینده به توسعه همه‌جانبه استان اشاره کرد و افزود: این توسعه همه‌ جانبه شامل توسعه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و... است که خود این نگاه می‌تواند بسیاری از دغدغه‌ها و مشکلات ناشی از بیکاری و نابسامانی اقتصادی را از بین ببرد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: امیدواریم استاندار آینده متناسب با ظرفیت عظیم استان و به عنوان یک نیروی توانمند انتخاب شده و در چهار سال مسئولیت خود بتواند بهترین کارآمدی و عملکرد را داشته باشد تا استان اردبیل بتواند به یک حرکت و تحرک جدی دست پیدا کند.

حقیقت‌پور در مورد گزینه داود آقاجانی گفت: این فرد که پیش از این مسئولیت آب منطقه‌ای غرب کشور را داشت تجربه حضور در استان‌های مختلف و نشان دادن توانمندی‌هایش را در صحنه مدیریتی دارد و قطعاً انتخاب گزینه‌هایی همچون آقاجانی یا دیگر گزینه‌های معرفی شده می‌تواند بیشتر از این زمینه و بستر تحولی را در این استان فراهم آورد.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم به سرعت وزارت کشور در این زمینه تصمیم‌گیری نهایی را انجام داده و هیئت دولت استاندار جدید اردبیل را معرفی کنند تا کارها در این استان شایسته و بهتر سر و سامان یافته و به سمت توفیقات روزافزون در حرکت باشیم.

انتهای پیام/62001/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول