اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی تالش خبر داد

دستگیری 3 قاچاقچی شیشه در تالش

فرمانده انتظامی تالش از کشف چهار کیلوگرم شیشه و تریاک و دستگیری دو مرد و یک زن در این ارتباط خبر داد.

دستگیری 3 قاچاقچی شیشه در تالش

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، عباس اسماعیلی شامگاه یکشنبه در جلسه انتظامی این شهرستان به تشریح کشف مواد مخدر پرداخت و اظهار کرد: به دنبال گزارش‌های مردمی مبنی بر اینکه افرادی قصد انتقال مواد مخدر از این شهرستان را دارند پیگیری موضوع در دستور کار مأموران مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: مأموران مبارزه با مواد مخدر تالش با همکاری فرماندهی مرزبانی استان و پاسگاه دریایی کرگانرود و فرماندهی انتظامی بخش حویق تالش با تحقیقات نامحسوس پلیسی از صحت موضوع و حمل مواد مخدر توسط متهمان با یک دستگاه خودروی پراید که از تهران به مقصد آستارا در حال تردد بود، اطمینان یافتند.

این مسئول با بیان اینکه متهمان قبل از رسیدن به مقصد خودروی خود را در بخش حویق تالش متوقف کرده بودند، تصریح کرد: ماموران فرماندهی انتظامی بخش حویق در بازرسی از خودروی این متهمان، مقدار سه کیلوگرم ماده روانگردان شیشه و یک کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی تالش با اشاره به اینکه در این راستا دو مرد و یک زن دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: این متهمان با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

وی یادآور شد: گروه‌های عملیاتی تالش در عملیات دیگری یک توزیع کننده مواد مخدر با 44 گرم ماده مخدر روانگردان شیشه را دستگیر کردند.

اسماعیلی، پلمب 12 واحد صنفی متخلف در تالش را از دیگر اقدام‌های پلیس این شهرستان ذکر کرد و گفت: به منظور نظارت بر واحدهای صنفی، ماموران اداره اماکن پلیس امنیت عمومی بازدید از واحدهای صنفی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی یادآور شد: ماموران در بازدید از واحدهای صنفی 12 واحد صنفی متخلف را پلمب و صاحبان این صنوف را با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی کردند.

وی با تأکید بر استمرار بازدید پلیس از واحدهای صنفی تالش، خاطرنشان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند با اعمال مجرمانه خود چهره عمومی و اجتماعی شهر را دچار خدشه کنند برخورد قانونی می‌کند.

انتهای پیام/84001/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول