اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور ارشد کانون کارآفرینان کرمانشاه:

مصمم به نهادینه‌کردن فرهنگ کارآفرینی در جامعه هستیم

مشاور ارشد کانون کارآفرینان استان کرمانشاه گفت: کانون کارآفرینان کرمانشاه مصمم به نهادینه کردن فرهنگ کارآفرینی در جامعه است.

مصمم به نهادینه‌کردن فرهنگ کارآفرینی در جامعه هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، لیلا شمایلی عصر امروز در نخستین جلسه کارگروه تخصصی گردشگری و جذب توریسم که با حضور فعالان عرصه گردشگری در سالن جلسات اتاق بازرگانی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: هدف این کارگروه توسعه فضاهای گردشگری و جذب توریسم با حمایت از کارآفرینان حوزه گردشگری است.

شمایلی ادامه داد: کانون کارآفرینان متشکل از کارآفرینان، مدیران و کارشناسان است که با هدف ایجاد نظام مدیریت یکپارچه راهبردی در راستای توسعه کارآفرینی فعالیت می‌کند.

وی کشف و بهره‌گیری مطلوب از ظرفیت‌های نهفته کارآفرینی، مدیریت و برنامه‌ریزی برای شناسایی و هدایت کارآفرینان برتر و نهادینه‌سازی فرهنگ کارآفرینی در جامعه را از جمله دیگر اهداف فعالیت‌های کانون کارآفرینی عنوان کرد.

مشاور ارشد کانون کارآفرینان استان کرمانشاه گفت: مستندسازی تجربه‌های کارآفرینان برتر، برگزاری تورهای استانی و بین‌استانی، تدوین و اجرای طرح صدای مشاور و مشارکت فعال در ایجاد خوشه‌های اقتصادی و کسب و کار نو مهم‌ترین فعالیت‌های کانون است.

وی با بیان اینکه کارآفرینان برتر، اساتید دانشگاه و مسئولان مرتبط اعضای کانون را تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: ارکان کانون کارآفرینی شامل هیئت امنا، دبیر و اعضاست.

شمایلی از وجود کمیته اجرایی در کانون کارآفرینی خبر داد و گفت: این کمیته اقدامات آموزشی، پژوهشی و توسعه فرهنگ کارآفرینی انجام می‌دهد.

وی به فعالیت کارگروه‌های تخصصی اشاره کرد و این کارگروه را شامل کمیته‌های کشاورزی، خدمات، صنایع، معادن، بازرگانی، بانوان کارآفرین و گردشگری و جذب توریسم اعلام کرد.

به گفته مشاور ارشد کانون کارآفرینان استان کرمانشاه، کانون دارای واحدهای تبلیغات و اطلاع‌رسانی، طرح و برنامه و توانمندسازی است که در واحد توانمندسازی اقدامات آموزشی، پژوهش و توسعه فرهنگ کارآفرینی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اعضای کارگروه گردشگری خاطرنشان کرد: کرمانشاه در زمینه توانمندسازی رفتاری نخستین کارگاه را در سطح کشور برگزار می‌کند.

شمایلی ابراز داشت: کمک به شناسایی عناصر نگه‌دارنده در توسعه گردشگران استان کرمانشاه و ارائه راهکارهای مناسب در راستای توانمندسازی واحدها و کارآفرینان از مهم‌ترین وظایف کارگروه گردشگری است.

مدیر کانون کارآفرینان استان کرمانشاه نیز در این جلسه اظهار داشت: هدف این کانون حمایت از کارآفرینان است و همه باید دست به‌دست یکدیگر بدهیم که کرمانشاه رو به جلو حرکت کند.

سجاد سنجابی ادامه داد: کرمانشاه باید حرف نخست را در بخش کارآفرینی در سطح کشور بزند، همان‌طور که با وجود 10 سال خشکسالی، حرف اول را در بخش کشاورزی زده است.

انتهای پیام/2700/ت40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول