اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بولینگ و بیلیارد رشته‌های گرانی نیستند

ارباب‌زاده: قیمت یک سانس بولینگ برابر است با یک پاکت سیگار

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان با بیان اینکه قیمت یک سانس بولینگ برابر است با یک پاکت سیگار گفت: به دلیل مشکلات مالی از 42 باشگاه بیلیارد به 11 باشگاه رسیده‌ایم.

ارباب‌زاده: قیمت یک سانس بولینگ برابر است با یک پاکت سیگار

کامران ارباب‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: رقابت‌های بیلیارد قهرمانی استان با شرکت 45 نفر به صورت دوره‌ای و حذفی در سالن بیلیارد آفاق از دیروز آغاز و تا فردا ادامه دارد.

وی تصریح کرد: علاوه بر این مسابقات در آبان‌ماه رقابت‌های اسنوکر، مسابقات رنکینگ بولینگ و رقابت‌های جایزه بزرگ قهرمانی استان برگزار می‌شود.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان ادامه داد: یک ساعت سانس استفاده از رشته بولینگ 32 هزار تومان است که نسبت به سال گذشته یک درصد هم با وجود تورم بسیار شدید اضافه نشده است.

این مسئول گفت: نصب یک جفت لاین بولینگ سال گذشته 70 میلیون تومان بوده، اما در سال جاری این قیمت به 150 تا 200 میلیون تومان رسیده است.

ارباب‌زاده تاکید کرد: راه‌اندازی یک باشگاه بولینگ بالغ بر 2 میلیارد تومان هزینه نیاز دارد و با وجود این رقم بسیار سنگین گمان می‌کنید چگونه این سرمایه‌گذاری می‌تواند برگردد.

وی تصریح کرد: قیمت یک ساعت بولینگ که 32 هزار تومان است را چهار نفر می‌توانند استفاده کنند که برای هر نفر مبلغ 8 هزار تومان که معادل یک پاکت سیگار است می‌شود.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان ادامه داد: درصورتی‌که خانواده‌ها به طور واقع قصد داشته باشند سلامتی و شادابی خود را مد نظر داشته باشند این ورزش رشته چندان گرانی هم نیست.

این مسئول تاکید کرد: هزینه یک مرتبه رستوران رفتن چیزی در حدود 30 تا 40 هزار تومان می‌شود که مردم این موضوع را نمی‌بینند چرا که غذا را یک نیاز ضروری می‌دانند و احساس نمی‌کنند ورزش نیز مانند غذا یک نیاز ضروری برای بدن است.

ارباب‌زاده افزود: با توجه به وضعیت اعتبارات که هنوز اعلام نشده و هیچ اعتباری هم در اختیار هیئت‌ها قرار نگرفته نمی‌توانیم برای کارهایی که قصد داریم در زمینه کاهش قیمت سالن‌ها برای مردم در نظر بگیریم برنامه‌ریزی کنیم.

وی یادآور شد: پارچه‌ای که روی میز بیلیارد کشیده می‌شود و سال گذشته متری 250 هزار تومان بوده در سال جاری به متری 600 هزار تومان رسیده و یک میز اسنوکر تنها 3 میلیون تومان قیمت ماهوت آن می‌شود.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان خاطرنشان کرد: قیمت میز بیلیارد هم از 18 میلیون آغاز و به 50 میلیون نیز می‌رسد.

این مسئول گفت: 42 باشگاه بیلیارد در سطح استان وجود داشته که به دلیل مشکلات اقتصادی باشگاه‌داران این رقم هم‌اکنون به 11 باشگاه رسیده است.

ارباب‌زاده اذعان داشت: قصد داریم با تعاملی که با ارگان‌های ذی‌ربط مانند گمرک، دانشگاه‌ و کارخانه‌ها انجام می‌دهیم بتوانیم هر کمکی از دستمان بر‌می‌آید برای کمک به این رشته انجام دهیم. 

انتهای پیام/63020/ن30/پ3003‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول