اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان:

بولینگ یک ورزش خانوادگی و سالم است

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان گفت: برخی دید خوبی نسبت به رشته بولینگ و بیلیارد ندارند، اما این رشته‌ها ورزشی خانوادگی هستند که همه اعضای یک خانواده می‌توانند در کنار یکدیگر انجام بدهند.

بولینگ یک ورزش خانوادگی و سالم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، کامران ارباب زاد‌ه بعد از ظهر امروز در حاشیه برگزاری سومین دوره مسابقات بولینگ جام اصحاب رسانه اظهار کرد: یکی از هدف‌های اصلی برگزاری جام بولینگ آشتی دادن جامعه با این رشته مفرح و جذاب است.

وی با انتقاد از رویکرد برخی از افراد نسبت به رشته بولینگ تصریح کرد: در جامعه ما دید خوبی نسبت به رشته بولینگ وجود ندارد و رسانه‌ها می‌توانند با اطلاع رسانی درست این دید را تغییر بدهند.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان افزود: بولینگ رشته‌ای خانوادگی است که تمام اعضای یک خانواده می‌توانند در کنار یکدیگر در محیطی سالم به انجام آن بپردازند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات بولینگ جام اصحاب رسانه بیان کرد: در نظر داشتیم اصحاب رسانه را یک روز فارغ از تمام دغدغه‌های خبری کنار یکدیگر جمع کنیم.

به گزارش فارس، سومین دوره مسابقات بولینگ جام رسانه از صبح امروز در سالن خانوادگی بولینگ جی برگزار شده و تا بعد از ظهر نیز ادامه پیدا کرد.

در این مسابقات در پایان تیم اصفهان زیبا در بخش آقایان و تیم اداره کل ورزش و جوانان در بخش بانوان به قهرمانی دست پیدا کردند.

انتهای پیام/63006/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول