اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اهواز:

مشکلات فاضلاب اهواز حاد است

عضو شورای شهر اهواز گفت: با وجود اینکه مشکلات فاضلاب اهواز بسیار حاد است، اما اعتبار لازم برای برطرف کردن این مشکلات کافی نیست.

مشکلات فاضلاب اهواز حاد است

جمشید سلحشور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: شورای شهر اهواز معتقد است که برای دفع معضل فاضلاب اهواز باید مطالعات اساسی و اصولی انجام گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت فاضلاب اهواز چند نفر از اعضای شورا شهر با مدیرعامل آبفا جلسه‌ای داشتند و مشکلات شهرستان را گوش زد کردند که نتایج خوبی در بر نداشت.

این عضو شورای شهر اهواز در خصوص پروژه پیاده‌روسازی منطقه نادری اهواز، خاطرنشان کرد: این پروژه بدون برنامه بوده و ‌ای کاش با مطالعه بیشتری همراه می‌شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این طرح در هسته مرکزی شهر بوده و در نما است سرپرست شهرداری اهواز به دنبال آن است که هر چه سریع‌تر به اتمام برسد. امیدوارم طرح خوبی باشد و طوری نشود که دوباره به فکر تعویض و یا کندن خیابان‌ها باشیم.

سلحشور در ادامه به وضعیت قطار شهری اهواز اشاره کرد و بیان داشت: یکی از اولویت‌های کاری شورا پروژه قطار شهری است که امروز تنها 27 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی ادامه داد: عدم کن‌تر و نظارت شهرداری و شورا شهر بر روی این طرح از جمله مشکلات پروژه قطار شهری اهواز محسوب می‌شود.

این عضو شورای شهر اهواز متذکر شد: پروژه قطار شهری اهواز عمدتا زیر نظر استانداری بوده و مدیریت آن از دستورات استانداری تبعیت می‌کرد و شهرداری تنها اعتبارات آن را پرداخت می‌کرد.

وی با بیان اینکه برای راه اندازی این طرح از برنامه زمانبندی شده عقب هستیم گفت: پروژه قطار شهری اهواز 3 ساله بوده اما پس از گذشت 6 سال تنها 27 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

سلحشور در پایان تأکید کرد: در حال حاضر وضعیت کمیسیون‌ها مشخص شده است و در ادامه هر یک از کمیسیون‌ها در حیطه کاری خود بر وضعیت شهر نظارت خواهد داشت.

انتهای پیام/72015/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول