اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان:

17 هزار تن گندم مازاد بر نیاز ‌در سیلوهای سیستان و بلوچستان ذخیره‎سازی شد

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون بیش از 17 هزار تن گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان خریداری و در سیلوهای سیستان و بلوچستان ذخیره‎سازی شده است.

17 هزار تن گندم مازاد بر نیاز ‌در سیلوهای سیستان و بلوچستان ذخیره‎سازی شد

غلامعلی کیخایی امروز در گفت‏‎وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: از زمان شروع فصل برداشت گندم در اراضی زیر کشت سیستان، تاکنون بیش از 17 هزار تن گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان خریداری و در سیلوهای سیستان و بلوچستان ذخیره‎سازی شده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان ادامه داد: این میزان گندم مازاد مصرف خریداری شده از کشاورزان توسط نمایندگی‌های خرید بخش دولتی و خصوصی از قرار کیلوی 8 هزار ریال بوده است که نسبت به خرید سال گذشته 3 هزار تن افزایش دارد.

کیخایی با اشاره به اینکه برداشت محصول گندم همچنان در برخی از مناطق استان همچنان تداوم دارد ظرفیت ذخیره‌‎سازی سیلو‌های گندم در استان را 330 هزار تن اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان همچنین تعداد نانوایی‎های فعال را در مناطق شهری و روستایی استان را یک هزار و 200 نانوایی اعلام کرد که مصرف ماهانه آرد آنها برای نانوایی ماهانه 24 هزار تن است.

وی در همین حال عرضه نان با کیفیت و استفاده نگردن از جوش شیرین، نظارت اکیپ‎های بازرسی بر نحو پخت و نمونه‌برداری از خمیر خبازی‎ها برای آزمایشگاه و برگزاری کلاس‌های آموزشی خمیرگیری، شاطری و پخت نان را از جمله برنامه‎های شرکت غله و خدمات بازرگانی برای بالا بردن کیفیت نان و جلوگیری از دور ریز نان و غلات بیان کرد.

انتهای پیام/75004/ش30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول