اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ساوجبلاغ:

نظارت بر نانوایی‌های ساوجبلاغ افزایش می‌یابد

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ساوجبلاغ از افزایش نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها و کیفیت نان در این شهرستان خبر داد.

نظارت بر نانوایی‌های ساوجبلاغ افزایش می‌یابد

محسن دهقان آزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار کرد: در شیوه و آداب غذایی مردم ایران نان جایگاه ویژه‌ای دارد و اهمیت آن به اندازه‌ای بوده که نان در فرهنگ ایرانی از جایگاه بالایی برخوردار شده است.

وی افزود: به همین دلیل طرح هدفمندی یارانه‌ها در حوزه آرد و نان تدوین و اجرا شد که چند هدف مهم را پیگیری می‌کرد و از آن جمله می‌توان به افزایش کیفیت نان، کاهش هدررفت آرد و نان، کنترل قاچاق آرد و بالاخره افزایش رضایت‌مندی مردم اشاره کرد.

این مسئول تصریح کرد: پیش از اجرای این طرح از یک‌سو با قاچاق آرد روبه‌رو بودیم و از سوی دیگر به دلیل پرداخت یارانه کلان آرد، مردم توجه زیادی به اهمیت این محصول ارزشمند نداشته و دورریز و هدر‌رفت زیاد آرد و نان را شاهد بودیم.

دهقان آزاد ادامه داد: گام نخست هد‌فمندی که جلوگیری از افزایش ضایعات نان و همچنین قاچاق آرد بود، محقق شده و امروز تنها در شهرستان ساوجبلاغ شاهد کاهش 30 درصدی دورریز و هدر رفتن آرد و نان نسبت به پیش از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها هستیم.

وی ادامه داد: گام بعدی مربوط به افزایش کیفیت نان است که این مهم نیز تا حدودی محقق شده و رضایت مردم از کیفیت نان‌های تولیدی در ساوجبلاغ نشان دهنده این امر است.

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری ساوجبلاغ اضافه کرد: البته تا رسیدن به نقطه مطلوب باید تلاش بیشتری صورت گیرد، به همین دلیل در فصل پاییز امسال نظارت بر عملکرد نانوایی‌ها و کیفیت نان تولیدی در این شهرستان افزایش می‌یابد.

*8 هزار بازدید از نانوایی‌های ساوجبلاغ

دهقان آزاد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 8 هزار بازدید از نانوایی‌ها و نان‌های تولید شده در شهرستان ساوجبلاغ از سوی دستگاه‌های مرتبط صورت گرفته و گزارش‌های لازم تهیه شده است.

وی در پایان گفت: با توجه به اهمیت تولید نان‌های با کیفیت در قالب اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها، این بازدیدها و نظارت‌ها در شش ماه دوم سال افزایش خواهند یافت.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول