اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده آشوریان در مجلس:

انرژی هسته‌ای را بدون حمایت ابرقدرت‌ها به‌دست آورده‌ایم/ از حق مسلم خود چشم‌پوشی نمی‌کنیم

نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت ایران همواره به جوانان خود می‌بالد، گفت: از اینکه انرژی هسته‌ای را بدون حمایت کشورهای غربی و ابرقدرت‌های جهان به دست آورده‌ایم از این حق مسلم خود چشم‌پوشی نمی‌کنیم.

انرژی هسته‌ای را بدون حمایت ابرقدرت‌ها به‌دست آورده‌ایم/ از حق مسلم خود چشم‌پوشی نمی‌کنیم

یوناتام بت‌کلیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: فناوری انرژی هسته‌ای با استعانت از خداوند متعال، با هدایت‌ مقام معظم رهبری به پشتوانه جوانان دانشمند و متعهد کشورمان به دست آمده است، که از این سرمایه عظیم ملی همه ملت صیانت می‌کنند.

وی صداقت و درستی پیشه کردن را نخستین رکن برای برپایی مذاکرات موفقیت‌آمیز دانست و افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بارها بر این موضوع تاکید کرده است که پرونده هسته‌ای در این کشور از ابعاد علمی و پژوهشی برخوردار است.

نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ملت ایران همواره به جوانان می‌بالد از اینکه این تکنولوژی را بدون حمایت کشورهای غربی و ابرقدرت‌های جهان به دست آورده‌ایم، بنابراین از این حق مسلم خود چشم‌پوشی نمی‌کنند.

بت‌کلیا بیان داشت: مقوله لزوم استفاده انسان‌دوستانه و صلح‌آمیز در مورد همه علوم و فنون مطرح است، به طوری که راه برای استفاده درست و نادرست همواره باز بوده ولی کشور ما هیچگاه از اصول اخلاقی و موازین قانونی تخطی نکرده است.

انتهای پیام/61002/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول