اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 24 مهر صورت می‌گیرد

ثبت‌نام اعزام مبلغان ایام غدیر در سامانه سمتا

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم از آغاز ثبت‌نام اعزام مبلغان ایام غدیر در سامانه سمتا از 24 مهر امسال خبر داد.

ثبت‌نام اعزام مبلغان ایام غدیر در سامانه سمتا

حجت‌الاسلام غلام‌عباس موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به عید غدیر اظهار کرد: عید غدیر یکی از بزرگترین اعیاد اسلامی و عید امامت و ولایت است که پیوند و پیوست نبوت و تکمیل‌کننده دین، آیین و نعمت محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: عید غدیر خجسته و مبارک است و سرمنشاء فضائل، برکات و خیرات الهی در این عید و ایام ولایت نهفته است.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به اعزام مبلغ در مناسبت‌های خاص از سوی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: دفتر تبلیغات اسلامی برای تنویر افکار عمومی، ترویج معارف اهل بیت(ع) و تبیین و گسترش معارف اسلامی و قرآنی هر ساله در این ایام اقدام به اعزام مبلغ می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: امسال برنامه‌ریزی برای اعزام مبلغ به اقصی نقاط کشور انجام شده و مبلغان به مدت چهار روز در مناطق مختلف کشور حضور پیدا کرده و نسبت به ترویج معارف علوی و احکام دین مقدس اسلام اقدام می‌کنند.

موسوی با اشاره به اقدامات مبلغان در عرصه تبلیغ گفت: مبلغان با حضور خود در محافل، مساجد و تکایا نسبت به هدایت مراسم‌ها اقدام لازم را انجام می‌دهند و مردم را با معارف اهل بیت(ع) آشنا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد:‌ اقامه نماز جماعت و سخنرانی، حضور در مدارس، برگزاری محافل دانش‌آموزی و هماهنگی و برگزاری جشن عید غدیر، اجرای مراسم عقد اخوت، دیدار با علما و خانواده شهدا از برنامه‌های دیگر مبلغان در ایام عید غدیر است.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم عنوان داشت: مبلغان در ایام تبلیغ خود به بصیرت‌افزایی و دفاع از مبانی انقلاب به ویژه اصل ولایت فقیه به عنوان عمود خیمه نظام و ادامه‌دهنده جریان و حرکت غدیر و امامت و ولایت اقدام می‌کنند.

وی یادآور شد: تبیین شعار حماسه سیاسی و اقتصادی و توجه دادن مردم به وحدت حول محور رهبری و ولایت فقیه از برنامه‌ها و فعالیت‌های دیگر مبلغان در این ایام است.

موسوی ابراز کرد: امیدواریم مبلغان بتوانند نسبت به آشنا کردن مردم و بصیرت‌افزایی آنها نسبت به معارف غدیر، امامت و ولایت تلاش‌های تبلیغی شایان توجهی داشته باشند.

وی از اعزام بیش از 300 نفر مبلغ به مناطق مختلف کشور در ایام غدیر خبر داد و افزود: مبلغان می‌توانند از 24 مهر سال جاری برای ثبت‌نام در سامانه سمتا اقدام کنند و پس از دریافت احکام تبلیغ از اول تا چهارم آبان به مناطق مختلف کشور اعزام می‌شوند.

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه امروز ولایت فقیه استمرار حرکت غدیر است، گفت: هر اندازه زیر سایه و چتر ولایت انسجام داشته باشیم، دشمن نمی‌تواند در بین ما رخنه و نفوذ کند.

وی خاطرنشان کرد: شیعه با ولایت همراه بوده و زیر سایه ولایت زیسته است و با ولایت؛ کشور، نظام و جامعه را از طوفان‌ها نجات داده است.

موسوی یادآور شد: امروز شاهدیم در کشورهایی که حرکت انقلابی صورت گرفته به دلیل محرومیت از ولایت، در نطفه خفه شد.

وی عنوان داشت: اکنون بهره‌مند از پرچم ولایت و امامت هستیم و ولایت فقیه سکان‌دار کشور بوده و مقام معظم رهبری وحدت‌بخش، حرکت‌آفرین و انسجام‌دهنده به مردم است.

انتهای پیام/78003/ط40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول