اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر کرج:

بسترهای جذب سرمایه‌گذار برای توسعه شهرک‌های صنعتی در کرج ضروری است

نائب رئیس کمیسیون جذب سرمایه‌گذار و مشارکت‌های شورای شهر کرج بر لزوم فراهم کردن بسترهای مناسب برای جذب سرمایه‌گذار به منظور توسعه شهرک‌های صنعتی در این کلانشهر تأکید کرد.

بسترهای جذب سرمایه‌گذار برای توسعه شهرک‌های صنعتی در کرج ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسام عباسی صبح امروز در بازدید از برخی شهرک‌های صنعتی در کرج اظهار داشت: یکی از مهمترین اقداماتی که باید برای توسعه این کلانشهر انجام دهیم، فراهم کردن بسترهای حضور سرمایه‌گذاران است.

وی ادامه داد: هنگامی که سرمایه‌گذاران بدون دغدغه‌خاطر و با اطمینان در کرج حاضر شوند و اقدامات لازم برای سرمایه‌گذاری را انجام دهند می‌توانیم در بسیاری از موارد شاهد رشد و شکوفایی منطقه باشیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: استان البرز دارای استعدادهای فراوانی برای جذب سرمایه‌گذار است، لذا باید تمامی تمهیدات لازم را برای حضور سرمایه‌گذاران انجام دهیم تا علاوه بر رشد و شکوفایی منطقه شاهد رشد اشتغالزایی و کاهش بیکاری در سطح منطقه نیز باشیم.

*رفع مشکلات صنایع در استان باید در اولویت مسئولان قرار گیرد

عباسی با تأکید بر رفع مشکلات شهرک‌های صنعتی در استان البرز اظهار داشت: رفع مشکلات صنایع سبب تقویت فعالیت کارخانه‌ها و همچنین ارتقای تولید و راندمان کاری شده و صاحبان صنایع به تولیدات بیشتر و با کیفیت‌تر تشویق می‌شوند.

این مسئول تصریح کرد: نباید اجازه دهیم که مشکلات صنایع کهنه شود، لذا باید تدابیر اساسی برای رفع این مشکلات اندیشیده شود و با ارائه تسهیلات و امکانات به رشد آنان کمک کرد.

عضو شورای شهر کرج با اعلام این‌که صنعت یکی از مهمترین ارکان رشد و ترقی یک جامعه است، افزود: در چارچوب وظایف و اختیارات، مدیران شهرداری در این منطقه باید با مسئولان شهرک همکاری لازم را داشته باشند.

عباسی با اعلام این‌که اعضای شورای شهر باید تمامی مشکلات شهر و مردم را رصد کنند، ادامه داد: شورای شهر تنها شورای شهرداری نباشد، بلکه با رصد مشکلات و مطالبات مردم گام‌های اساسی را در جهت رفع معضلات بردارد.

وی با تأکید بر این‌که نگاه شورای چهارم کرج حمایت ویژه از سرمایه‌گذار است، گفت: در این راستا کمیسیون مشارکت‌ها و جذب سرمایه‌گذار در شورای چهارم شکل گرفت تا با راه‌اندازی این کمیسیون علاوه بر جذب مشارکت‌های جدید به حفظ سرمایه‌ها و سرمایه‌گذاری‌های قبل نیز کمک شود.

ا‌نتهای پیام/2302/س40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول