اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس:

برخورداری از حقوق شهروندی حق مسلم مردم است

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس گفت: برخورداری از حقوق شهروندی در شهرها حق مسلم اهالی منطقه است.

برخورداری از حقوق شهروندی حق مسلم مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل جعفری بنه خلخال صبح امروز در نشست مشترک با اعضای شورای اسلامی شهر خلخال اظهار داشت: در دیدارها و ملاقات‌های عمومی و مردمی اکثر اهالی در مناطق حاشیه شهر خلخال از نبود امکانات و خدمات شهری اظهار گلایه کرده و خواستار جدیت شهرداری و شورای اسلامی در توجه به مشکلات خود هستند.

وی عنوان کرد: ارائه خدمات شهری در محل‌هایی که سال‌هاست اهالی در آن منطقه اسکان یافته‌اند، یکی از وظایف اصلی شهرداری و شورای اسلامی است.

جعفری بنه خلخال تسریع در مطالعه و اجرای طرح جامع شهر خلخال را خواستار شده و گفت: طرح جامع به عنوان برنامه کار و راهکار در حرکت برای شورا و شهرداری بوده و شهرداری باید از توان شوراها در حل مشکلات شهری با مطلوب‌ترین وجه استفاده کند.

این نماینده مجلس افزود: اکثر خدمات شهری در مناطق مرکز شهر متمرکز شده و حاشیه‌های شهر خلخال از این خدمات کاملاً بی‌بهره‌اند و فقط وجود اشتراک آب و برق و تلفن دلیل بر حل این مشکل نیست.

این مسئول تصریح کرد: در وضعیت کنونی مشکل مناطق اسلام‌آباد و محله صدا و سیما که برای حفر کانال حتماً باید از پیکور استفاده شود، اهالی خواستار جواب قاطع از سوی شورای اسلامی شهر خلخال هستند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری طرح جامع شهری شد و خاطرنشان کرد: شورای اسلامی شهر خلخال باید با نگاه توسعه‌ای به خلخال طرح جامع شهری را پیگیری کرده و اجرا کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیر‌‌عامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان اردبیل نیز در این نشست بیان داشت: در 10 شهرستان در حال اجرای طرح‌های فاضلاب هستیم و اعتبارات سال 92 شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل 3 میلیارد تومان است که انتظار داریم با تخصیص مناسب شاهد پیشرفت چشمگیر پروژه‌ها در شهرستان‌های استان به ویژه خلخال باشیم که امیدواریم بتوانیم رضایت مردم را جلب کنیم.

عبدالحسین حسن‌زاده گفت: میزان اعتبار طرح‌ها در سه سال گذشته از رقم 8 میلیارد تومان به رقم 32 میلیارد تومان در سال 92 رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کمبود اعتبارات و تخصیص پایین آن در سال 91 و استمرار آن تا سال 92 موجب بروز برخی از مشکلات در خدمات‌رسانی به مردم استان اردبیل شده است.

انتهای پیام/62008/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول