اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بوشهر در مجلس:

تورم موضوع اساسی مردم است / باید با نگاه مقام معظم رهبری حرکت کنیم

نماینده مردم بوشهر در مجلس گفت: تورم موضوع اساسی مردم است.

تورم موضوع اساسی مردم است / باید با نگاه مقام معظم رهبری حرکت کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم جمیری عصر امروز در نشست شورای اداری بوشهر با بیان اینکه خدمت‌گزاری در نظام جمهوری اسلامی یک توفیق الهی است، اظهار داشت: مهم‌ترین موضوعی که برای ما می‌تواند ذخیره باشد خدمت به اسلام عزیز است؛ ضمن اینکه رضایتمندی، آرامش و آسایش مردم می‌تواند اجر وافر داشته باشد.

وی ادامه داد: مدیران باید هوشیار باشند، چراکه تفاوتی ندارد در نظام جمهوری اسلامی با کدام دولت و رئیس‎جمهور و رئیس مجلس قرار است کار کرده و ایفای مسئولیت کنیم.

نماینده مردم بوشهر در مجلس با بیان اینکه مشروعیت تمام قوا در هر زمان به وجود ولایت الهی و تبعیت از فرمان الهی بستگی دارد، بیان داشت: ممکن است دولتی به این ارزش‌ها توجه بیشتری داشته باشد و ممکن است توجه کمتری داشته باشد.

جمیری با بیان اینکه افتخار می‌کنیم زیر سایه ولایت الهی و با هدایت‌های ولی الهی حرکت می‌کنیم، خاطرنشان کرد: برخی‌ها کوته‌نگر هستند که فکر می‌کنند با آمدن و رفتن این و آن در نظام اسلامی خللی وارد می‌شود.

وی اضافه کرد: وظیفه داریم منش خود را با نگاه مقام معظم رهبری منطبق کرده و در مسیری که ایشان ترسیم می‌کنند، حرکت کنیم.

نماینده مردم بوشهر در مجلس تأکید کرد: تغییرات در نظام طبیعی است و نباید براساس موضوعاتی که در رسانه‌ها مطرح می‌شود توجه به مأموریت مهم خود را فراموش کنیم.

تورم موضوع اساسی مردم است

جمیری با بیان اینکه مردم گرفتاری‌های فراوانی دارند، ابراز کرد: تورم موضوع اساسی مردم است، بنابراین مدیران نباید دغدغه بودن و یا نبودن را داشته باشند و باید تا لحظه‌ای که حضور دارند برای مردم خدمت کنند.

وی در پایان تقویت ارتباط مدیران با مردم را خواستار شد و اضافه کرد: با توجه به اینکه در آستانه تنظیم لایحه بودجه هستیم، از مدیران انتظار داریم پیشنهاد کارشناسی خود را به نمایندگان استان در مجلس مطرح کنند.

انتهای پیام/66006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول