اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فتح خبر داد

برگزاری اجلاسیه شهدای کهگیلویه و بویراحمد در خرداد ماه 93

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اجلاسیه شهدای کهگیلویه و بویراحمد در خرداد ماه سال 93 خبر داد.

برگزاری اجلاسیه شهدای کهگیلویه و بویراحمد در خرداد ماه 93

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سردار یونس امیری عصر امروز در کارگروه برنامه‌ریزی برگزاری اجلاسیه شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این اجلاسیه سرجمع و عصاره بیش از 400 برنامه و یادواره شهید در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: همه استان‌های کشور از این اجلاسیه‌ها دارند که از مرکز زمان خاصی را برای آن‌ها در نظر گرفته‌اند و تاکنون در هشت استان از این نوع اجلاسیه برگزار شده است.

فرمانده ارشد نظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این اجلاسیه تکمیلی همه کارهایی است که تا‌کنون در استان در ارتباط با شهدا انجام شده و همه وظیفه داریم چنین برنامه‌ای را در خور شأن شهیدان برگزار کنیم.

سردار امیری به آماده‌سازی آثاری از شهیدان استان برای به معرض نمایش گذاشتن در این اجلاسیه اشاره کرد و گفت: باید دهکده دفاع مقدس در پارک ساحلی را از همه حیث آماده برگزاری این برنامه عظیم کنیم.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به اقداماتی که پیش از برگزاری این اجلاسیه انجام خواهد شد اشاره کرد و افزود: برنامه‌های فرهنگی متعددی در حوزه‌های مختلف تدارک دیده شده‌اند و تلاش می‌کنیم برنامه‌های ما از عمق لازم برخوردار بوده و برنامه‌ها به صورت سطحی نباشد که اگر این‌گونه شد اثر خود را در کوتاه‌ مدت از دست خواهند داد.

امیری گفت: پیش از برگزاری این اجلاسیه برنامه‌هایی از جمله تهیه تندیس، آماده‌سازی پوستر رزمندگان، تهیه آواهای بومی و محلی، تهیه تابلوی سر درب مدارس به نام شهیدان همان مدارس، گردهمایی خانواده شهدای هشت شهرستان، تهیه کلیپ به نام شهدا و انتقال خانواده یک هزار و 800 شهید استان به تهران برای دیدار با مقام معظم رهبری را خواهیم داشت.

وی مدت برگزاری این برنامه را به مدت 10 روز و از 16 خرداد سال آینده دانست و گفت: در این اجلاسیه فرماندهان ارشد هشت سال دفاع مقدس از سراسر کشور در استان حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/2571/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول