اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 2 مرحله صورت می‌گیرد

اعزام 586 دانش‌آموز اسدآبادی به اردوهای راهیان نور

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: امسال 586 دانش‌آموز پسر اسدآبادی در 2 مرحله به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.

اعزام 586 دانش‌آموز اسدآبادی به اردوهای راهیان نور

حسن وحدت‌‌جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، با بیان اینکه امسال دانش‌آموزان دوره دوم و سوم متوسطه به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام می‌شوند، اظهار داشت: اعزام این افراد در دو مرحله انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نوزدهم مهرماه 180 دانش‌آموز پسر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند، تصریح کرد: این دانش‌آموزان به مدت 3 روز در اردوگاه شهید مقصودیان مستقر و از مناطق جنگی بازدید خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد همچنین از اعزام 406 نفر از دانش‌آموزان در آبان‌ماه خبر داد و گفت: محل استقرار این دانش‌آموزان نیز در یکی از مدارس شهر سنندج خواهد بود.

وحدت‌جعفری با قدردانی از مسئولان آموزش و پرورش در هماهنگی برای اعزام دانش‌آموزان، خاطرنشان کرد: همه دانش‌آموزان اعزامی به اردوی راهیان نور بیمه شدند.

وی اضافه کرد: این دانش‌آموزان در 2 مرحله با 13 دستگاه اتوبوس، دو دستگاه آمبولانس، پزشک و امدادگران و مسئولان سپاه و آموزش و پرورش اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد از کسب رتبه نخست شهرستان اسدآباد در اردوهای راهیان نور در سطح استان خبر داد و افزود: موفقیت و پیروزی‌های امروز ما در عرصه‌های مختلف حاصل ایثارگری‌های رزمندگان در جنگ تحمیلی است که باید با یادآوری و انتقال آن به نسل جوان و نوجوان موجب ماندگاری آن شویم.

وی راهیان نور را بهترین حافظ ارزش‌های اسلام و انقلاب و هشت سال دفاع مقدس خواند و گفت: حضور دانش‌آموزان در این اردوها موجب آشنایی آنان با عملیات‌های صورت گرفته، حماسه‌آفرینی رزمندگان در جنگ هشت ساله و تأثیرگذاری بیشتر روی افکار  و باورهای دینی آنان خواهد شد.

وحدت‌جعفری اعزام دانش‌آموزان به اردوهای نور را ترویج ایثار، گذشت و آشنایی با مفاهیم جنگ دانست و گفت: در این اعزام‌ها، دانش‌آموزان می‌آموزند که بیش از پیش حافظ ارزش‌های انقلاب باشند و در دفاع از انقلاب در عرصه علمی تلاش کنند.

لازم به ذکر است هر سال در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز اقشار مختلف مردم برای اعزام به اردوهای راهیان نور ثبت‌نام می‌کنند.

انتهای پیام/89008/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول