اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان استاندارد استان بوشهر:

تولید محصولات سالم باید نوعی فرهنگ‌سازی باشد

مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: گفت: تولید محصولات سالم نوعی فرهنگ‌سازی از لحاظ ارگانیک است.

تولید محصولات سالم باید نوعی فرهنگ‌سازی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدرحیم بهره‌مند ظهر امروز در همایش روز ملی استاندارد اظهار داشت: دو مورد از نخلستان‌های استان بوشهر را از لحاظ ارگانیک سالم‌سازی کرده‌ایم.

بهره‌مند با بیان اینکه در زمینه استاندارد تا پایان سال در صدر استانها قرار خواهیم گرفت، افزود: ما در سال‌جاری توقیف آسانسورهای غیر استاندارد در استانمان داشتیم که این مهم می‌تواند ما را در جهت پیشبرد اهدافمان یاری کند.

وی با بیان اینکه در زمینه پارک‌های بازی اعمال قانون کرده‌ایم، افزود: گشت‌های مشترکی برای بررسی کالاها داشته‌ایم که بسیار خوب بوده است.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر با بیان اینکه بازرسی از نمایشگاه‌های استان در دستور کارمان قرار دارد، افزود: ما نمی‌توانیم کالایی را از سطح نمایشگاه جمع کنیم، بلکه قبل از بردن کالا به نمایشگاه آنها را بررسی خواهیم کرد.

بهره‌مند با بیان اینکه توانمندی‌های استان بوشهر بسیار عالی است، افزود: نخستین استانی هستیم که می‌توانیم خدمات آزمایشگاهی استان‌های همجوار را متقبل شده و دیگر خودمان کمتر به استان‌های اطراف وابسته باشیم.

این مسئول با بیان اینکه سرعت ترخیص کالا در این استان با توجه به استانداردهای لازم بالاست، افزود: در هفته استاندارد افتتاح آزمایشگاه طلا، آزمایشگاه‌های باسکول‌های ثابت و همکف و... داشتیم به گونه‌ای که می‌توانیم به استان‌های همجوار خدمت بدهیم.

وی از داشتن امکانات اداره کل استاندارد در زمینه آموزش مسئولان و کلاس‌های آموزشی خبر داد و گفت: در زمینه استاندارد آموزش‌های مختلفی داشته و هفته‌ای چهار جلسه برای کارمندان کلاس انگلیسی برگزار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تا پایان سال به صورت برنامه‌ریزی مدون از تمام مدارس بازدید خواهیم داشت، اذعان داشت: فرهنگ‌سازی استاندارد هدف اصلی ماست به گونه‌ای که بتوانیم قبل از برخورد با متخلفین از ورود کالاهای غیر استاندارد جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/66006/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول