اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد:

سهم اسدآباد از اعتبارات استانی 6.9 درصد است

فرماندار اسدآباد گفت: امسال 11 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان اسدآباد اختصاص یافته که 6.9 درصد اعتبارات استان همدان را شامل می‌شود.

سهم اسدآباد از اعتبارات استانی 6.9 درصد است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حمزه عبدکوند ظهر امروز در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اسدآباد با اشاره به افزایش اعتبارات استانی این شهرستان اظهار داشت: سهم شهرستان اسدآباد از اعتبارات استانی 6.8 درصد بود که با افزایش مبلغ یک میلیارد تومان این میزان اعتبار به 6.9 درصد به مبلغ 11 میلیارد تومان رسیده است.

وی با بیان اینکه علاوه بر اعتبارات استانی با پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس اعتبارات ملی نیز به این شهرستان ترزیق خواهد شد، اضافه کرد: میزان اعتبارات ملی 55 میلیارد تومان است که در مجموع 65 میلیارد تومان اعتبار شهرستان در سال‌جاری است.

فرماندار شهرستان اسدآباد در ادامه با اشاره به اینکه در شهرستان اسدآباد سه پروژه بزرگ با عنوان گندله‌سازی، کنسانتره و ذوب آهن در حال اجرا است، افزود: برای اجرای این پروژه‌ها مبلغ 150 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است.

وی اضافه کرد: این پروژه‌ها به عنوان پروژه‌های مهم و تأثیرگذار در حوزه صنعت و معدن است که با راه‌اندازی این پروژه‌ها 800 نفر به صورت مستقیم و 300 نفر غیر مستقیم مشغول به کار می‌شوند.

عبدکوند با بیان اینکه 80 درصد مبادله‌های بودجه موافقت شده که باید دستگاه‌ها در جریان باشند، افزود: در مبادله اعتبارات تخصیصی صورت نگرفته و به صورت تنخواه تزریق شده که بر اساس برآورد 12 درصد تا پایان هفته در اختیار استان قرار می‌گیرد و مسئولان دستگاه‌ها باید اعتبار مربوط به شهرستان را جذب کنند.

وی با تأکید بر اینکه لازمه توسعه، پیشرفت شهرستان است، افزود: جذب اعتبارات عمرانی نیاز به ارتباط و تعامل تنگاتنگ مدیران شهرستانی با مدیران کل استانی دارد که باید بیش از پیش به این امر توجه شود. 

فرماندار اسدآباد افزود: مدیری که نتواند اعتباری را جذب کند به درد لای جرز دیوار می‌خورد و باید مسئولیت از او سلب شود.

وی با اشاره به وجود دانشگاه‌ها در سطح شهرستان، گفت: با وجود اینکه دانشگاه سید جمال‌الدین اسدآبادی ردیف ملی دارد اما مبلغ 200 میلیون تومان نیز برای انجام امور مختلف به این دانشگاه اختصاص دادیم.

عبدکوند خاطرنشان کرد: با توجه به الزامات قانونی در بودجه سال 92 نیز 40 درصد از سهم اعتبارات آب و فاضلاب شهری، 25 درصد در حوزه ورزش، یک درصد در تقویت پایگاه‌های بسیج، هشت درصد در حوزه بنیاد مسکن و بهسازی روستاها رعایت شده است.

وی در پایان با تأکید بر تشکیل جلسات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان به صورت دو هفته یکبار، افزود: در این جلسات مدیران دستگاه‌های اجرایی باید گزارش اقدامات انجام شده را ارائه دهند.

انتهای پیام/89008/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول