اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان:

متروی اصفهان در انتظار ورود واگن‌ها به کشور است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: عدم ورود واگن‌های مترو به کشور از دلایل عدم راه‌اندازی پروژه قطار شهری اصفهان است و با ورود واگن‌ها به کشور خط نخست این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

متروی اصفهان در انتظار ورود واگن‌ها به کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، متروی اصفهان یکی از پروژه‌هایی است که قصه پر‌غصه‌ای دارد، چرا که مسئولان اصفهانی بار‌ها و بار‌ها زمان‌هایی را برای بهره‌برداری از این پروژه اعلام کرده‌اند، اما هنوز مردم اصفهان نتوانسته‌اند طعم سوار شدن بر قطار شهری را بچشند، البته امروز مردم به وعده‌های ارائه شده از سوی مسئولان بی‌اعتماد شده‌اند و امیدواریم مسئولان برای راه‌اندازی هر چه سریع‌تر مترو و جلب اعتماد مردم چاره‌اندیشی کنند.

عباس حاج رسولیها امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سؤال که پروژه متروی اصفهان پس از ارائه وعده و وعید‌های فراوان به مردم در چه زمانی به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: در حال حاضر تمام شرایط مورد نیاز برای راه‌اندازی خط نخست این پروژه فراهم است.

وی اضافه کرد: واگن‌های مورد نیاز برای قطار شهری اصفهان خریداری شده و مقرر شده بود که این واگن‌ها به کشور حمل شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه اما هنوز این واگن‌ها به کشور وارد نشده است، تصریح کرد: تغییر دولت و تغییر و تحولات صورت گرفته در سطح کشور به عنوان دلیل اصلی عدم ورود واگن‌های قطار شهری به کشور است.

وی با بیان اینکه شهرداری مسئول ورود واگن‌های قطار شهری به کشور نیست، ادامه داد: یک شرکت مادر تخصصی در وزارت کشور قرارداد خرید واگن‌های قطار شهری را منعقد کرده است و این شرکت باید نسبت به ورود این واگن‌ها به کشور اقدام کند.

حاج رسولیها با اشاره به اینکه عدم ورود واگن‌های مترو به کشور از دلایل عدم راه‌اندازی پروژه قطار شهری اصفهان است و با ورود واگن‌ها به کشور خط نخست این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد، تاکید کرد: امیدواریم طی دو ماه آینده واگن‌های قطار شهری به کشور وارد شود و با ورود واگن‌ها خط نخست متروی اصفهان به بهره‌برداری برسد.

وی با تاکید بر اینکه تمام ایستگاه‌های خط نخست متروی اصفهان از خیابان بهارستان واقع در ملک‌شهر تا چهار راه تختی اصفهان راه‌اندازی شده است، افزود: ریل‌گذاری‌ها در خط نخست مترو انجام شده است و در حال حاضر مشکلی در زمینه ایستگاه‌های مترو در اصفهان وجود ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مسئولان اصفهان پیگیری‌های لازم را به منظور راه‌اندازی هر چه سریع‌تر این پروژه انجام می‌دهند.

انتهای پیام/63004/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول