اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد کازرون خبر داد

رشد 55 درصدی کمک‌های جشن عاطفه‌ها در کازرون

مدیر کمیته امداد کازرون گفت: امسال 883 میلیون و 684 هزار و 250 ریال کمک‌های جمع‌آوری شده در جشن عاطفه‌های این شهرستان بوده که نسبت به سال گذشته 55 درصد رشد داشته است.

رشد 55 درصدی کمک‌های جشن عاطفه‌ها در کازرون

پرویز شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کازرون اظهار داشت: کمک‌های جشن عاطفه‌ها در سطح شهرستان کازرون در سال گذشته 568 میلیون و 851 هزار و 500 ریال بوده که امسال این مبلغ توسط مردم خیر و نیکوکار این شهرستان با 55 درصد رشد مواجه بود.

وی در ادامه میزان پرداخت صدقات مردم متدین شهرستان کازرون در شش ماهه نخست امسال را بالغ بر 417 میلیون و 725 هزار و 713 ریال عنوان کرد و افزود: این مبلغ از 30 هزار و 447 صندوق صدقات منازل، معابر و محل کسب و کار مردم این شهرستان جمع‌آوری شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 23 درصد رشد داشته است.

مدیر کمیته امداد شهرستان کازرون گفت: مبالغ صدقات مردم به منظور حل مشکلات معیشتی، درمان، مسکن، کمک‌هزینه ازدواج نوعروسان، اشتغالزایی، هزینه تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان و پرداخت تسهیلات در قالب وام قرض‌الحسنه به مددجویان زیرپوشش این نهاد هزینه می‌شود.

شفیعی تصریح کرد: مردم خیر و نوع‌دوست این شهرستان براساس آموزه‌های دینی و اعتقادات اسلامی در راستای دستگیری از مستمندان و نیازمندان در تمام صحنه‌ها پیش‌قدم و حماسه‌آفرین بوده که قابل تقدیر است.

وی به کمک‌های حامیان طرح اکرام در شش ماهه نخست سال جاری اشاره کرد و ابراز داشت: حامیان این طرح در این مدت افزون بر 4 میلیارد و 539 میلیون و 916 هزار ریال به ایتام کمک کرده‌اند که این میزان 29 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

این مسئول اذعان داشت: در حال حاضر یک‌هزار و 91 یتیم زیر 18 سال زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان قرار دارند که این تعداد توسط 2 هزار و 930 خیر و نیکوکار به عنوان حامی مورد حمایت قرار می‌گیرند.

شفیعی در پایان تصریح کرد: ایتام زیرپوشش این نهاد هرکدام دارای حساب‌های مجزای بانکی بوده که مبالغ واریزی خیران و نیکوکاران به طور مستقیم به حساب شخصی آنان واریز می‌شود.

انتهای پیام/2448/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول