اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی رفاهی شاهین‌شهر:

سازمان رفاهی شاهین‌شهر بازوی فرهنگی مدیریت شهری است

مدیرعامل سازمان فرهنگی، رفاهی و تفریحی شهرداری شاهین‌شهر گفت: سازمان رفاهی شاهین‌شهر بازوی فرهنگی مدیریت شهری است.

سازمان رفاهی شاهین‌شهر بازوی فرهنگی مدیریت شهری است

سید رسول هاشمیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی در شاهین‌شهر، اظهار کرد: برای حل هرگونه از مشکلات به هر زاویه‌ای که نگاه کنیم به واژه فرهنگ‌سازی صحیح و کامل می‌رسیم و امیدواریم با همدلی و هم افزایی در شاهین‌شهر بتوانیم به این امر مهم دست پیدا کنیم.

وی با اشاره به باهوش بودن مردم شاهین‌شهر و داشتن سطح علمی بالا، افزود: اگر دستگاه‌های فرهنگی همت ورزند شاهین‌شهر می‌تواند به عنوان یک شاخص فرهنگ عمومی در سطح کشور مطرح شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی رفاهی شاهین‌شهر با بیان اینکه اصلاح سبک زندگی مردم شاهین‌شهر را از اولویت‌های دیگر می‌دانم، ادامه داد: در نیمه دوم سال به عنوان حماسه اقتصادی مطرح است، قسمتی از فعالیت سازمان فرهنگ، رفاهی و تفریحی این شهر به طرح نظریه‌های علمی کارشناسان در خصوص امور معیشتی مردم اختصاص یافته است که طی جلسات و همایش‌ها با مردم در میان گذاشته‌ایم.

وی بیان کرد: اصلاح سبک زندگی به معنای درست و به موقع مصرف کردن است که با اعمال آن می‌توانیم زندگی بهینه‌تری داشته باشیم.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه از دیگر توفیقات این سازمان که کم‌کم اثرات آن در جامعه دیده می‌شود توجه به توسعه حقوق شهروندی و تبیین شخصیت یک شهروند مسئولیت‌پذیر است، تاکید کرد: اینک تعاملات مردم با یکدیگر و با دیگر سازمان‌ها برقرارشده و در پرتو آموزش‌هایی که دیده‌اند میزان مسئولیت‌پذیری شهروندان در سطح شهر شاهین‌شهر بالا رفته است.

هاشمیان با اشاره به اینکه شهر متعلق به آحاد مردم است و سازمان رفاهی به عنوان بازوی فرهنگی مدیریت شهری آغوش خود را به روی کارشناسان و خرد اندیشان عرصه فرهنگی گشوده و پذیرای این عزیزان است، تصریح کرد: تعداد زیادی از فرهیختگان شهر در اتاق‌های فکر سازمان ثبت‌نام نموده‌اند که بزودی جلساتی با حضور این عزیزان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه دوشنبه این هفته همایش آرامش در خانواده با حضور امیرحسین بانکی پورفرد محقق و استاد دانشگاه در تالار شیخ بهایی برگزار خواهد شد، افزود: همایش دیگری نیز با عنوان دختران و فرزانگی با همکاری اداره آموزش و پرورش شاهین‌شهر نیز در تالار شیخ بهایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/63023/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول