اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان خبر داد

40 کیلومتر بر ساعت سرعت باد در زابل و زهک / ارتباط با ایستگاه هواشناسی هیرمند قطع است

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: صبح امروز سرعت وزش باد در زهک و زابل به 40 کیلومتر بر ساعت رسید، به دلیل نبود ارتباط با ایستگاه هواشناسی هیرمند میزان سرعت باد در دست نیست.

40 کیلومتر بر ساعت سرعت باد در زابل و زهک / ارتباط با ایستگاه هواشناسی هیرمند قطع است

حسینعلی حسین‌آبادی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: هم اکنون نسبت به دو روز گذشته از سرعت وزش باد در شهرستان‌های زابل و زهک کاسته شده است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: هم اکنون سرعت وزش باد در هر دو شهرستان زهک و زابل 40 کیلومتر بر ساعت بوده و در زابل دید افقی نرمال اما در زهک دید افقی به پنج کیلومتر رسیده است.

وی افزود: به دلیل اینکه در حال حاضر ارتباط اداره کل هواشناسی با ایستگاه خودکار هواشناسی در هیرمند قطع است، نمی‌توانیم وضعیت وزش باد در شهرستان هیرمند و به دنبال آن میزان کاهش دید افقی را گزارش کنیم.

حسین‌آبادی متذکر شد: به دلیل وجود تپه‌های ماسه بادی در هیرمند و زهک، وزش باد سبب کاهش دید شده و این به تدریج سبب آلودگی هوا می‌شود.

وی در پایان اذعان داشت: از نظر دمایی، طی 24 ساعت گذشته میزان نوسان دما در زهک بین 13 تا 26 درجه و در زابل بین 14 تا 27 درجه بوده است.

انتهای پیام/75004/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول