اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی فوتبال سایپا شمال:

آینده تیم سایپا شمال امیدوارکننده است

سرمربی تیم فوتبال سایپا شمال پس از برتری تیمش مقابل البدر بندر کنگ گفت: با این پیروزی به آینده تیم امیدوار شدیم.

آینده تیم سایپا شمال امیدوارکننده است

بهرام فروتن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری بیان داشت: تیم ما در هر دو نیمه بازی خوب و قابل توجهی را به نمایش گذاشت که هواداران در ورزشگاه بازی زیبایی را تماشا کردند.

وی با اشاره  به برد ارزشمند تیمش مقابل حریف تصریح کرد: نیمه نخست بازیکنان حریف را محک زدیم تا اینکه در نیمه دوم توانستیم روی نقاط ضعف حریف چندین گل برسیم.

فروتن با تبریک نخستین برد تیمش به هواداران افزود: امروز روز بازیکنان سایپا شمال بود و من از همه بازیکنان اصلی که با تعصب بازی کردند و از بازیکنان ذخیره که حوصله به خرج دادند، به خاطر ارائه بازی زیبا و این برد ارزشمند تشکر می‌کنم.

سرمربی سایپا شمال اذعان داشت: در حال حاضر با این پیروزی تیم از قعر جدول به بالای جدول رسید که امیدوارم با حمایت مدیریت و مسئولان باشگاه این روند در مسابقات آینده نیز ادامه داشته باشد.

وی درباره تیم حریف گفت: البدر بندر کنگ از تیم‌های خوب لیگ است که نخستین سال حضورش را در لیگ تجربه می‌کند که توانسته بازیکنان خوبی را نیز جذب کند.

فروتن ابراز داشت: اگر در این بازی بازیکنانم قدر موقعیت‌ها را بهتر می‌دانستند به راحتی می‌توانستیم با تعداد گل‌های بیشتری پیروز بازی باشیم.

به گزارش فارس، تیم سایپا شمال از هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان مقابل البدر بندر کنگ در استادیوم 15 هزار نفری شهدای ساری در یک بازی یک طرفه چهار بر یک پیروز شد و در رده چهارم جدول ایستاد.

انتهای پیام/86005/ی30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول