اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان:

12منطقه اصفهان مجهز به سیستم مکانیزه شهر‌سازی هستند

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان گفت: در حال حاضر 12 منطقه اصفهان به سیستم مکانیزه شهر‌سازی مجهز هستند و تا یک ماه آتی نیز دو منطقه دیگر از مناطق اصفهان نیز به این سیستم مجهز می‌شوند.

12منطقه اصفهان مجهز به سیستم مکانیزه شهر‌سازی هستند

همایون یزدان‌پناه امروز در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به یکی از مهم‌ترین طرح‌های الکترونیکی اجرایی در شهر اصفهان اظهار کرد: از ابتدای سال گذشته سیستم مکانیزه و تحت وب شهر‌سازی در راستای خدمت‌رسانی بیشتر شهرداری به مردم در اصفهان اجرا شده است.

وی اضافه کرد: البته این طرح در ابتدای سال گذشته به صورت پایلوت در منطقه 14 اصفهان اجرا شد و سپس شهرداری نسبت به اجرای این طرح در سایر مناطق اصفهان اقدام کرده است.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه مقرر شده بود که این طرح تا ابتدای امسال در تمام مناطق شهر اصفهان اجرا شود، تصریح کرد: اما در حال حاضر 12 منطقه اصفهان به سیستم مکانیزه شهر‌سازی مجهز هستند و تا یک ماه آتی نیز دو منطقه دیگر از مناطق اصفهان نیز به این سیستم مجهز می‌شوند.

وی با بیان اینکه البته مشکلاتی در راستای اجرای این طرح در تمام مناطق اصفهان به وجود آمد، ادامه داد: کاهش سرعت سیستم مکانیزه از مهم‌ترین این مشکلات است، البته طی هفته گذشته با پیگیری‌ها و اقدامات صورت گرفته از سوی مسئولان امر سرعت اینترنت افزایش یافت.

یزدان‌پناه با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها مناطق شش، 12 و 15 شهر اصفهان هنوز به این سیستم مجهز نشده‌اند، تاکید کرد: این سازمان با برطرف کردن تمام مشکلات موجود در راستای اجرای این طرح اقدامات لازم را به منظور تسری طرح تحت وب شهر‌سازی به تمام مناطق اصفهان را انجام می‌دهد.

وی به مهم‌ترین مزایای اجرای طرح مکانیزه شهر‌سازی در مناطق شهرداری اشاره کرد و افزود: متمرکز شدن فعالیت‌های شهر‌سازی، جلوگیری از حرکت‌های سلیقه‌ای در سیستم شهر‌سازی و نگهداری الکترونیکی پرونده‌های شهر‌سازی از مهم‌ترین مزایای اجرای این طرح محسوب می‌شود.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه همچنین با اجرای این طرح امکان دسترسی سریع به پرونده‌های شهر‌سازی وجود دارد، گفت: با اجرای کامل این طرح در تمام مناطق استفاده از سیستم مکانیزه شهر‌سازی اجباری می‌شود و بسیاری از مشکلات موجود در زمینه فعالیت‌های شهر‌سازی کاهش پیدا می‌کند.

انتهای پیام/63004/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول