اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان کرمان خبر داد

دستگیری اعضای باند حرفه‌ای قاچاق سوخت در کرمان

دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: اعضای باند حرفه‌ای قاچاق سوخت در کرمان دستگیر شدند.

دستگیری اعضای باند حرفه‌ای قاچاق سوخت در کرمان

یدالله موحد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان از  شناسایی و دستگیری یک باند حرفه‌ای قاچاق سوخت در کرمان با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد و گفت: این باند در قالب صادرات گریس قاچاق سوخت به کشورهای پاکستان و افغانستان را انجام داده است.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان با اشاره به دستگیری شش متهم در این پرونده اظهار داشت: چهار متهم نخست پرونده در حال حاضر با قرار بازداشت موقت در زندان به سر می‌برند و دو نفر ردیف آخر به لحاظ عدم توجه اتهام آزاد شدند.

این مقام قضایی عنوان کرد: در پرونده مذکور ابتدا اعضای اصلی با پرداخت رشوه 100 میلیون تومانی به کارشناس مسئول یک اداره ذیربط مقدمات صادرات محموله‌های سوختی را فراهم کردند و در پی آن در قالب صادرات گریس‌های بی‌کیفیت قاچاق سوخت را انجام می‌دادند.

دادستان کرمان خاطر نشان کرد: متأسفانه به لحاظ عدم نظارت صحیح دستگاه‌های متولی اعم از سازمان صنعت معدن و تجارت، اداره کل استاندارد، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و اداره گمرک زمینه بروز این تخلفات فراهم شده و موجب سو‌ء‌استفاده افراد و خروج سرمایه ملی از کشور شده است.

وی یادآور شد: در این پرونده طی تحقیقات صورت گرفته تا به امروز صاحبان کارخانه مذکور از ابتدای سال جاری بالغ بر 200 هزار تن گریس بی‌کیفیت و حاوی نفت و گاز صادر کردند.

انتهای پیام/2446/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول