اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت تکواندوی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

راه‌یابی نمایندگان تکواندوی کهگیلویه و بویراحمد به مسابقات جام سفیر

دبیر هیئت تکواندوی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایندگان تکواندوی کهگیلویه و بویراحمد به مسابقات تکواندوی جام سفیر راه پیدا کردند.

راه‌یابی نمایندگان تکواندوی کهگیلویه و بویراحمد به مسابقات جام سفیر

سید عبدالناصر ملک‌حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: نمایندگان تکواندو‌کار استان کهگیلویه و بویراحمد به مسابقات تکواندوی جام سفیر معرفی شدند.

دبیر هیئت تکواندوی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بار دیگر ورزشکاران هم‌استانی توانستند موفقیتی دیگر در کارنامه ورزشی استان ثبت کنند.

ملک‌حسینی در ادامه تصریح کرد: بیست تکواندو‌کار برای اعزام به مسابقات جام سفیر در یاسوج به رقابت پرداختن که از میان این بیست تکواندوکار چهار نفر برای اعزام به مسابقات جام سفیر معرفی شدند.

دبیر هیئت تکواندو کهگیلویه و بویراحمد با بیان‌ این‌که این مسابقات در صحت و سلامتی کامل برگزار شد، افزود: در برگزاری این مرحله از مسابقات تکواندو هیچ تنش و مشکل خاصی نبود و مسابقات به صورت سالم برگزار شد.

این مسئول در ادامه عنوان کرد: وزن‌هایی که به مسابقات جام سفیر راه پیدا کردند به ترتیب در وزن اول سعید کاظمی (58- کیلو‌گرم) در وزن دوم امید نیکنام (68- کیلو‌گرم) و در وزن سوم مرتضی صالحی ( 80- کیلو‌گرم) و در وزن چهارم هادی عبدی‌پور (80+ کیلوگرم) هستند.

وی خاطرنشان کرد: این نمایندگان با همراهی یک مربی و یک سرمربی در مسابقات جام سفیر در تاریخ یکم آبان سال‌ جاری که در فدراسیون تکواندو - خانه تکواندو در تهران برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند.

ملک‌حسینی خاطرنشان کرد: امیدواریم نمایندگان تکواندوی استان بتواند موفقیت دیگری برای ورزش این استان به ارمغان آورند.

انتهای پیام/82009/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول