اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست ووشو بانوان آذربایجان غربی خبر داد

کسب رتبه نخست تیم ووشو ارومیه

سرپرست ووشو بانوان آذربایجان غربی گفت: تیم ارومیه مقام نخست مسابقات قهرمانی ووشو بانوان آذربایجان غربی را کسب کرد.

کسب رتبه نخست تیم ووشو ارومیه

زهرا حیدرزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: مسابقات قهرمانی ووشو بانوان آذربایجان غربی در چهار گروه سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در دو بخش ساندا و تالو برگزار شد.

وی ادامه داد: این مسابقات براساس قوانین فدراسیون ووشو جمهوری اسلامی ایران و دستورالعمل ابلاغی به تیم‌های شهرستانی روز 22 شهریور ماه واقع در سالن انقلاب ارومیه از ساعت 9 صبح آغاز به کار کرد و ساعت 18 همان روز به پایان رسید.

حیدرزاده ابراز داشت: تیم‌های حاضر دیدارهای خود را در دو گروه براساس جداول تعیین شده پس از وزن‌کشی و مراسم قره‌کشی از طرف مسئول اجرایی آذربایجان غربی در دو بخش تالو و ساندا آغاز کردند.

وی ادامه داد: با اهتمام داوران در امتیاز دهی شرکت‌کنندگان، هیچ گونه اعتراضی نسبت به برگزاری مسابقات صورت نگرفت و با رعایت موارد انضباطی توسط تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات اعم از ورزشکاران، مربی، سرپرست و... هیچگونه مورد انضباطی وجود نداشت.

حیدرزاده تصریح کرد: با اتمام مسابقات پس از بررسی دقیق امتیازات کسب شده توسط تیم‌های شرکت کننده، هیئت داوران و مسئول فنی اجرایی نظر خود را در خصوص رده‌بندی به عنوان مقام‌های برتر اعلام کردند.

وی اضافه کرد: تیم ارومیه مقام نخست را در رشته ساندا و تالو با 415 امتیاز، تیم نقده مقام دوم را در رشته ساندا و تالو با 375 امتیاز و تیم خوی مقام سوم را در رشته ساندا و تالو با 255 امتیاز کسب کردند.

سرپرست ووشو بانوان آذربایجان غربی یادآور شد: 60 نفر شرکت کننده از شهرستان‌های ارومیه، سلماس، نقده، بوکان، پیرانشهر، مهاباد و خوی در این مسابقات شرکت داشتند.

وی اظهار داشت: برگزیدگان بخش تالو در رده سنی نونهالان در فرم دائوشو به ترتیب شامل حدیث اریس، مبینا فرهنگ و آیلار موسی‌خانقاه، در فرم سن‌لو نیلوفر تقی‌زاده، فاطمه عالم‌جان و مبینا تقی‌زاده، در فرم جین شو فاطمه عالم‌جان، نوژین موسی‌خانقاه و آتنا قدرتی و در فرم دست سوم الهام صحت، فاطمه اکبری و نوژین خانقاه بوده که به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم را کسب کردند.

حیدرزاده اذعان داشت: در رده سنی نوجوانان در وزن 34 کیلوگرم چیمن سعیدی، در وزن 37 کیلوگرم الهه صدقی و کانیاد رستگاری، در وزن 40 کیلوگرم اوین ارج مقام‌های برتر را به خود اختصاص دادند.

وی ادامه داد: در رده سنی جوانان نیز در وزن 48 کیلوگرم مژگان صحت و فاطمه حسن پور، در وزن 52 کیلوگرم شیوا خضری، در وزن 56 کیلوگرم منیره تقی زاده و سعیده قهرمانی، در وزن 60 کیلوگرم مژده یوسفی، الناز مریدی و فائزه خدادادی به ترتیب مقام‌های برتر را به خود اختصاص دادند.

وی اعلام کرد: در رده سنی بزرگسالان نیز در وزن 48 کیلوگرم نسرین جلال‌زاده و زهرا خیری، در وزن 52 کیلوگرم الناز قویدل، ترکان زاهدی، گلناز خضرپور و لیلا قربانعلی‌زاده، در وزن 65 کیلوگرم فائزه حسینی، مریم جعفرپور و زینب حیدرپور و رقیه پورعنقا، در وزن 70 کیلوگرم الناز قربانعلی‌زاده و وزن 75 کیلوگرم مژده سلیمان‌زاده، مهسا عباسی و مستوره منصوری به ترتیب برترین مقام‌ها را به خود اختصاص دادند.

حیدرزاده افزود: در بخش بزرگسالان فرم نن‌چوان مرجان صادقی، فرم جین شو گلستان خانی و فرم چانگ‌چوان  آیسان قهرمانی برگزیده شدند.

شایان ذکر است برگزیدگان این مسابقات در آذر ماه سال جاری به مسابقات قهرمانی ووشو کشوری اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/61005/ل40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول