اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی خبر داد

فرورفتن پای پیکان و مسافران در لجنزارهای دریاچه ارومیه

رئیس جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی از نجات پنج سرنشین یک دستگاه خودرو پیکان گرفتار شده در لنجنزارهای اطراف دریاچه ارومیه خبر داد.

فرورفتن پای پیکان و مسافران در لجنزارهای دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از اسکو، میریحیی میرابراهیم‌زاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: امدادگران پایگاه گمیچی جمعیت هلال‌احمر شهرستان اسکو در پی دریافت خبر گرفتاری یک دستگاه خودرو در لجنزارهای اطراف دریاچه ارومیه در جزیره اسلامی نزدیکی روستای سرای واقع در محور تبریز ـ ارومیه به محل اعزام شدند.

وی افزود: حوالی ساعت 18 جمعه 19 مهر ماه به جمعیت هلال احمر اسکو خبر دادند که یک دستگاه خودرو با 5 نفر سرنشین در لجنزارهای دریاچه ارومیه گرفتار شده که بلافاصله تیم امدادی پایگاه گمیچی به محل مراجعه کرد.

ابراهیم‌زاده ادامه داد: با توجه به اینکه امکان رفتن با خودرو نجات به علت فرورفتن در لجنزار میسر نبود امدادگران با پای پیاده بعد از طی 8 کیلومتر به طرف دریا خود را به خودروی یاد شده رسانده و سرنشینان آن را به پایگاه انتقال داده و نسبت به اسکان و تغذیه آنها اقدام کردند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر اسکو از مسافران و هموطنان خواست از تردد با خودرو در محدوده دریاچه ارومیه به علت فرورفتن و گیر کردن در لجنزارها خودداری کنند.

انتهای پیام/60002/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول