اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رشته پرش سه گام

دریساوی قهرمان پرش سه گام لیگ دو و میدانی کشور شد

دو و میدانی‌کار قمی در رشته پرش سه گام بالاتر از دیگر رقبای خود و در جایگاه نخست پیکارهای لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور ایستاد.

دریساوی قهرمان پرش سه گام لیگ دو و میدانی کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، موفقیت دو و میدانی‌کاران قمی در چهارمین مرحله رقابت‌های لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور ادامه یافت و طی آن میلاد دریساوی نماینده شایسته قم در رشته پرش سه گام توانست بار دیگر عنوان قهرمانی لیگ کشور را از آن خود کند.

در واقع با این موفقیت بار دیگر دو و میدانی قم در بخش آقایان توانمندی خود را ثابت کرد و این دونده قمی در تلاش برای تداوم موفقیت‌های خود در لیگ دو و میدانی باشگاه‌های کشور، موفق به کسب مقام قهرمانی مرحله چهارم فصل جاری این رقابت‌ها شد.

چهارمین مرحله از پیکارهای فصل جدید لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور با 2 عنوان ‌قهرمانی و سکوی نخست و یک مقام نایب قهرمانی برای چهره‌های مطرح و سرشناس دو و میدانی استان قم همراه بود که بیانگر پیشرفت و حرکت رو به رشد دو و میدانی قم است.

در این مرحله از فصل جاری مسابقات قهرمانی لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور، دو و میدانی‌‌کاران قمی در مواد مختلف برای کسب عناوین اول تا سوم با حریفان خود به رقابت پرداختند که یکی از عناوین کسب شده مقام ‌قهرمانی رشته پرش سه گام بود.

در این مرحله از مسابقات که با شرکت مردان دو و میدانی‌کار تیم‌های شرکت‌کننده از هفت تیم مدعی قهرمانی در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران به انجام رسید، در رشته پرش سه گام میلاد دریساوی یکی از دو و میدانی‌کاران قم بود که به مقام ‌قهرمانی دست پیدا کرد.

میلاد دریساوی در حالی موفق به کسب این عنوان ارزنده شد که همچون رقابت‌های فصل گذشته لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های برتر کشور در این رشته دیگر رقبای خود را از سر راه برداشت و با اختلافی زیاد به مقام نخست و عنوان قهرمانی نائل شد.

این دو و میدانی‌کار قمی که در اردیبهشت‌ماه سال‌جاری از سوی فدراسیون دو و میدانی کشورمان به عنوان چهره شاخص پرش سه گام کشور در سال قبل معرفی شده است و عنوان دوم رکوردداران پرش سه‌گام ایران را نیز به خود اختصاص داد با این موفقیت جایگاه خود را به عنوان مرد اول پرش سه‌گام کشور حفظ کرد.

دریساوی جوان و با انگیزه این‌بار نیز با ثبت پرشی به میزان 15 متر و 58 سانتی‌متر تقریباً یک متر بیش از نزدیک‌ترین رقیب خود پرید و بدین ترتیب عنوان قهرمانی را به دست آورد و همچنان نام قم را به عنوان برترین استان در رشته پرش‌ سه‌گام مطرح کرد.

در نخستین مرحله رقابت‌های فصل جدید لیگ دو و میدانی آقایان باشگاه‌های کشور، میلاد دریساوی در حالی موفق به کسب مقام ‌قهرمانی رشته پرش سه‌گام شد که در این رقابت‌ها عضو تیم پیکان تهران بود و دیگر هم تیمی وی یعنی سیامک میری با ثبت پرشی به میزان 14 متر و 29 سانتیمتر در جایگاه دوم ایستاد و به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کرد و حمید قرنجیک از تیم دو و میدانی هتل ورزش قزوین با پرشی به میزان 14 متر و 22 سانتیمتر مقام سوم را از آن خود کرد.

انتهای پیام/78002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول