اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پرشی به میزان 4 متر و 80 سانتیمتر

ربانی قهرمان پرش با نیزه لیگ دو و میدانی کشور شد

دو و میدانی‌کار سرشناس و پرافتخار قمی عنوان قهرمانی پیکارهای رشته پرش با نیزه مسابقات لیگ دو و میدانی کشور را به خود اختصاص داد.

ربانی قهرمان پرش با نیزه لیگ دو و میدانی کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، قهرمان سال‌های اخیر دو و میدانی قم در رقابت‌های پرش با نیزه میادین بین‌المللی و آسیایی بار دیگر بالاتر از سایر ورزشکاران این رشته، نام قم را بلند آوازه کرد و به عنوان قهرمانی این رشته ورزشی در چهارمین مرحله لیگ دو و میدانی کشور دست یافت.

فدراسیون دو و میدانی کشورمان چهارمین مرحله رقابت دو و میدانی‌کاران حاضر در تیم‌های مدعی قهرمانی فصل جاری لیگ دو و میدانی کشور را در حالی برنامه‌ریزی کرد که در ماده پرش با نیزه مسابقات این مرحله، قم توسط محمدمحسن ربانی به مقام قهرمانی رسید.

قهرمان مسابقات مختلف لیگ، قهرمانی کشور و میادین برون مرزی یک دهه اخیر یعنی محمدمحسن ربانی که چندین بار عنوان مرد سال ورزش دو و میدانی کشور در رشته پرش با نیزه را به خود اختصاص داده، در رشته پرش با نیزه بار دیگر افتخار آفرین شد و برای چهارمین بار متوالی در سال جاری بر سکوی نخست رشته پرش با نیزه لیگ دو و میدانی کشور ایستاد.

در حالی که این مرحله از لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور با حضور ورزشکاران دو و میدانی کشورمان در قالب هفت تیم باشگاهی برگزار شد، ربانی مدافع عنوان نخست و مقام قهرمانی پیکارهای دو و میدانی قهرمانی کشور، قهرمان لیگ دو و میدانی کشور در سال‌های اخیر و دارای سابقه قهرمانی در چندین میدان بین‌‌المللی، عنوان قهرمانی مرحله چهارم لیگ فصل جاری باشگاه‌های کشور در رشته پرش با نیزه را از آن خود کرد.

در رقابت‌های رشته پرش با نیزه مرحله چهارم لیگ دو و میدانی کشور در تهران، محمدمحسن ربانی با پرشی به میزان چهار متر و 80 سانتیمتر بالاتر از سایر رقبا در جایگاه نخست ایستاد و عنوان قهرمانی را به دست آورد در حالی که دیگر رقبا با وی اختلاف فاحشی داشتند.

در رشته پرش با نیزه اسحاق غفاری رقیب چند سال اخیر ربانی از مانع چهار متر و 60 سانتیمتر عبور کرد و به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کرد، ضمن اینکه محمد بنی آدم از خوزستان با چهار متر و 50 سانتیمتر در رده سوم ایستاد و در این مرحله به کار خود پایان داد.

این موفقیت برای چهارمین بار متوالی در فصل جاری لیگ دو و میدانی کشور در حالی برای ربانی رقم خورد که در سال جاری فدراسیون دو و میدانی 10 نفر برتر رشته پرش با نیزه دو و میدانی کشور در سال 1391 را نیز معرفی کرد که محمدمحسن ربانی با توجه به ثبت پرشی به میزان پنج متر و 25 سانتیمتر در مسابقات قهرمانی کشور در جایگاه نخست این رده‌بندی ایستاد.

در این رشته بعد از محمدمحسن ربانی دارنده تنها مدال طلای تاریخ پرش با نیزه کشورمان از رقابت‌های قهرمانی آسیا در سال 2007، اسحاق غفاری و امیرمحمد صلح‌میرزایی جدی‌ترین رقبای محمدمحسن ربانی در مکان‌های دوم و سوم جای دارند.

انتهای پیام/78002/ن40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول