اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ثبت رکورد 17 متر و 51 سانتی‌متر

اسکندری به مقام نایب قهرمانی پرتاب وزنه لیگ دو و میدانی کشور نائل شد

پرتاب‌گر قمی با اختلافی کمتر از یک متر موفق به کسب مقام نایب قهرمانی پیکارهای پرتاب وزنه لیگ دو و میدانی مردان باشگاه‌های کشور شد.

اسکندری به مقام نایب قهرمانی پرتاب وزنه لیگ دو و میدانی کشور نائل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات فصل جاری لیگ دو و میدانی قهرمانی مردان رده سنی بزرگسالان باشگاه‌های کشور با شرکت برترین‌های این رشته در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و برترین‌های آن در حالی معرفی شدند که بین چهره‌های شاخص سه نماینده قم نیز حضور داشتند.

یکی از موفقیت‌های دو و میدانی‌کاران قمی حاضر در این دوره از پیکارها در ماده پرتاب وزنه به دست آمد و طی آن محمدحسین اسکندری قهرمان ارزنده پرتاب وزنه استان قم و کشورمان با پرتابی قابل توجه به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کرد.

محمدحسین اسکندری پس از کسب مقام نخست در مسابقات دوومیدانی انتخابی تیم ملی داخل سالن در بهمن ماه سال 90، خود را به عنوان یکی از چهره‌های شاخص کشور در این رشته معرفی کرد و موفقیت خود در رقابت‌های قهرمانی کشور در شیراز را با ثبت رکوردی ارزشمند ادامه داد تا در لیگ امسال همچنان بدرخشد.

این در حالی است که رقابت‌های دو و میدانی لیگ باشگاه‌های قهرمانی کشور امسال سطح بسیار بالایی دارد و با اینکه تیمی به نمایندگی از هیئت دوومیدانی استان قم در این رقابت‌ها حضور ندارد ولی دو و میدانی‌کاران قمی در چند رشته این دوره از رقابت‌ها با تکیه بر نبوغ و استعداد ذاتی خود به مقام‌های قابل توجهی دست یافته‌اند.

در مسابقات رشته پرتاب وزنه چهارمین مرحله پیکارهای لیگ دو و میدانی مردان قهرمانی باشگاه‌های کشور، محمدحسین اسکندری موفق به انجام پرتابی به میزان 17 متر و 51 سانتی‌متر شد و بالاتر از سایر رقبا در جایگاه دوم ایستاد تا نایب قهرمان این ماده لقب بگیرد.

نکته جالب در خصوص اسکندری این است که این ورزشکار ارزنده در مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور در سال 91 در شیراز پرتابی به میزان 17 متر و 18 سانتیمتر انجام داد و قهرمان شد اما در مرحله چهارم لیگ امسال دو و میدانی کشور با 17 متر و 51 سانتیمتر به مقام دوم دست یافت که این نشان از رقابت بالای مدعیان این رشته برای عضویت در تیم ملی دارد.

در پایان رقابت‌های مرحله چهارم لیگ دو و میدانی کشور در این ماده بالاتر از محمدحسین اسکندری قهرمان ارزنده دوومیدانی استان قم، علیرضا مهرصفوتی با ثبت پرتابی به میزان 18 متر و 29 سانتی متر در جایگاه نخست ایستاد و قهرمان شد و مرتضی ناظمی با 17 متر و 43 سانتیمتر در رتبه سوم قرار گرفت.

چهارمین مرحله از فصل جاری مسابقات لیگ دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور با رقابت دو و میدانی‌کاران هفت تیم باشگاهی در حالی برگزار شد که بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون دو و میدانی، مرحله پنجم و پایانی روز سی‌ام مهر ماه به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/78002/ک40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول