اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی و شهرستانی

مرکز مانیتورینگ و شبکه پایش تصویر ناجا در تویسرکان راه‌اندازی شد

هم‌زمان با هفته نیروی انتظامی با حضور جانشین فرماندهی انتظامی استان همدان، شبکه پایش تصویری ترافیک و مرکز مانیتورینگ نیروی انتظامی در تویسرکان راه‌اندازی شد.

مرکز مانیتورینگ و شبکه پایش تصویر ناجا در تویسرکان راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، امروز هم‌زمان با هفته ناجا با حضور علی‌اصغر خرم‌روی جانشین فرمانده انتظامی استان همدان، مظاهر کاظمی فرمانده انتظامی تویسرکان و جمعی از کارکنان و مسئولان استانی و شهرستانی پروژه پایش ترافیک راهور و مرکز مانیتورینگ در تویسرکان راه‌اندازی شد.

در این مراسم فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: شبکه پایش تصویری و دوربین مدار بسته از نیازمندی‌های روز هر شهر است.

مظاهر کاظمی با بیان اینکه با پیگیری‌ از دو سال گذشته به لحاظ اهمیت موضوع، طرح به مراکز مربوطه ارائه شد، افزود: با همکاری و پیگیری شهرداری مبلغ 500 میلیون ریال برای راه‌اندازی شبکه پایش تصویری در شورای اسلامی شهر تخصیص داده شد.

وی با اشاره به اینکه روزهای گذشته شبکه پایش در دو نقطه شهر که نهادها و بانک‌ها در آن متمرکز هستند، نصب شده، افزود: دوربین‌های مدار بسته در میدان فرشید و امام خمینی(ره) نصب و از امروز فعال هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان یادآور شد: برای ایجاد دو دکل و زیرساخت‌های لازم 14 میلیون تومان، خرید و نصب دو دوربین مدار بسته و تجهیزات جانبی 33 میلیون تومان هزینه صرف شده است.

وی اضافه کرد: نقاط زیر پوشش شبکه پایش تصویری کنترل ترافیک با قول مساعد شهرداری به سه نقطه افزایش خواهد یافت.

کاظمی خاطرنشان کرد: مرکز کنترل دوربین‌ها در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان با مدیریت نیروهای متبحر قرار دارد.

وی تأمین آرامش و امنیت مردم را اولویت کار نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: مقابله با ناهنجاری‌ها و افراد قانون شکن، نیاز حاکمیت و لازمه نظم و آرامش در جامعه است.

فرمانده انتظامی تویسرکان رعایت قانون را از سوی شهروندان بستری برای ارتقا امنیت دانست و گفت: از مؤلفه‌های لازم برای ناجا، مجهز شدن نیروی انتظامی به اطلاعات روز و فناوری نوین و به عنوان یک ضرورت جامعه امروز است.

انتهای پیام/89010/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول