اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در جام باشگاه‌های والیبال جهان

تیم والیبال کاله ایران راهی برزیل شد

کاله ایران به عنوان قهرمان جام باشگاه‌های والیبال آسیا و نماینده این قاره کهن ظهر امروز از آمل راهی تهران شد تا در سفر هوایی خود عازم برزیل شود.

تیم والیبال کاله ایران راهی برزیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، کاله ایران به عنوان قهرمان جام باشگاه‌های والیبال آسیا و نماینده این قاره کهن ظهر امروز از آمل راهی تهران شد تا در سفر هوایی طی مسیری طولانی عازم برزیل شود.

این تیم پرافتخار شمال کشورمان که دو سال گذشته قهرمانی متوالی لیگ برتر باشگاه‌های والیبال ایران اسلامی را در کارنامه دارد اوایل سال‌جاری با قهرمانی در جام باشگاه‌های والیبال آسیا توانست در راس والیبال باشگاه‌های این قاره کهن جای گیرد.

این تیم که با ترکیب کمی متفاوت مقابل برترین‌های والیبال جهان صف‌آرایی می‌کند ظهر امروز با سرمربیگری بهروز عطایی آمل را به مقصد تهران ترک کرد تا عازم برزیل شود.

رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان هم از 22 مهرماه امسال به مدت هفت روز در سالن ورزشی دیوینو براگو برگزار می‌شود که در آن هشت تیم در 2 گروه با هم به رقابت می‌پردازند.

کاله که از چند ماه قبل تمرینات آماده‌سازی خود را در آمل آغاز کرده است سعی دارد نماینده شایسته‌ای برای قاره آسیا و کشورمان ایران باشد.

کاله در گروه نخست این مسابقات با تیم‌های ترنتینو ایتالیا، ترنتینو دیاتک، اوپیسن آرژانتین قهرمان آمریکای جنوبی و پاناسونیک پانترز از ژاپن روبه‌رو می‌شود که در گروه مقابلش نیز تیم‌های سادا کروزیرو، لوکوموتیو روسیه، اسپورتیف تونس و رومانا از جمهوری دومینیکن شرکت دارند.

2 تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود خواهند کرد تا قهرمان این مسابقات مشخص شود.

در نخستین دیدار این مسابقات نماینده قاره آسیا باید مقابل تیم ترنتینو ایتالیا صف‌آرایی کند که مدافع چهار عنوان متوالی قهرمانی مسابقات والیبال باشگاه‌های جهان در سال گذشته بوده و دومین تیم پرافتخار باشگاهی جهان است.

ملی‌پوشان شاخصی همانند عادل غلامی، فرهاد ظریف و حمزه زرینی که تا چند روز گذشته در اختیار تیم‌ ملی بوده و سکوی نخست مسابقات قهرمانی والیبال آسیا را در امارات از آن خود کردند استراحت داشته و همراه کاله‌ای‌ها به برزیل نمی‌روند.

این تیم علاوه بر در اختیار داشتن برخی والیبالیست‌های خود، با شرکت بازیکنان کمکی و برخی از بازیکنان مدنظر کادر فنی به برزیل می‌رود.

علیرضا نادی کاپیتان سابق تیم ملی والیبال بزرگسالان کشورمان، سید علی سجادی، جواد حسین‌آبادی، علیرضا جدیدی، ولی علی‌پور و صابر نریمان‌نژاد نیز تعدادی از بازیکنان کاله در این تورنمنت بزرگ هستند؛ البته رضا قرا، میلاد عبادی‌پور، فرهاد سال‌افزون، مجتبی میرزاجانپور و ناصر رحیمی پنج والیبالیستی هستند که در برزیل به بازیکنان کاله مازندران ملحق می‌شوند.

خبرگزاری فارس نیز همانند همه مردم ایران اسلامی برای نماینده والیبال قاره آسیا و کشورمان در مسابقات جام باشگاه‌های والیبال جهان در برزیل آرزوی موفقیت و پیروزی دارد.

انتهای پیام/86012 /م40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول