اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ماکو:

نباید بین مدرسه و خانواده فاصله ایجاد شود

امام جمعه ماکو گفت: نباید بین مدارس و خانواده‌ها فاصله ایجاد شود اما گاهی چنین معضلی را در جامعه می‌بینیم.

نباید بین مدرسه و خانواده فاصله ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ماکو، حجت‌الاسلام ایوب رنجبری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان در بین مردم، اظهار داشت: در حال حاضر دو نهاد تربیتی مسجد و مدرسه را از دست داده‌ایم، علت آن چیزی جز این نیست که وقتی مردم را در این قبیل اماکن جمع کرده‌ایم از آنها فقط کمک مالی خواسته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه فاصله ایجاد شده بین خانواده‌ها و اولیای مدارس باید به تدریج کم شود، افزود: این مسئله از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا فقط در مدارس و درون خانواده‌ها می‌توان تفکر و سبک زندگی اسلامی را نهادینه کرد.

وی با اظهار به این نکته که عصر جاری به عنوان عصر اضطراب و استرس شناخته می‌شود، ادامه داد: با در نظر گرفتن و عمل کردن به توصیه‌های اسلامی در زمینه‌های اخلاقی، اجتماعی و اقتصادی می‌توان به هر مشکلی در زندگی غلبه کرد.

امام جمعه ماکو به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در جمع دانش آموختگان اشاره کرد و ادامه داد: ایشان در این صحبت‌ها از تحرک دیپلماسی دولت یازدهم اظهار رضایت کرده اما بعضی موارد پیش آمده در نیویورک را نابه‌جا خواندند که لازم است در این موارد دقت کنیم.

رنجبری با اشاره به اینکه در آستانه روز استاندارد قرار گرفته‌ایم، خاطرنشان کرد: قرآن کریم در این زمینه مباحث زیادی را مطرح کرده و توصیه‌های اقتصادی زیادی داشته است، که باید به آنها نیز توجه کرده و در زندگی، فعالیت‌های تجاری و صنفی خود توجه کنیم.

انتهای پیام/61002/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول