اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه کاشمر:

ایران با دولت متجاوز و حامی صهیونیسم وارد مذاکره نمی‌شود

خطیب جمعه کاشمر با بیان اینکه ملت ایران هیچگاه از اهداف متعالی و ارزشمند خود عقب‌نشینی نخواهد کرد، گفت: ایران با دولت متجاوزی که حامی صهیونیست و اسرائیل غاصب است وارد مذاکره نمی‌شود.

ایران با دولت متجاوز و حامی صهیونیسم وارد مذاکره نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، حجت‌الاسلام سید قاسم یعقوبی در اجتماع نمازگزاران کاشمری در مصلای این شهر با تاکید بر این که اگر آمریکا می‌خواهد با ایران وارد مذاکره شود باید به یک دولت معتدل و سالم تبدیل شود، اظهار داشت: آمریکا باید دست از دشمنی با ملت و دولت ایران بردارد.

وی افزود: همچنین آمریکا باید اموال و ثروتی که از ایران بلوکه کرده را آزاد کرده و از تحریم‌ها دست بردارد و از رژیم صهیونیستی نیز حمایت نکند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته‌ای را حق مسلم خود می‌داند، خطاب به آمریکا و گروه 1+5 گفت: حرف ملت، قوای سه گانه، نیروهای نظامی و انتظامی و در رأس همه رهبر معظم انقلاب یکی است و انرژی هسته‌ای را حق مسلم خود می‌دانند و تاکید دارند که این حق به همت فرزندان و دانشمندان ایرانی در داخل کشور عملیاتی شده و مورد استفاده قرار گیرد.

خطیب امروز نماز جمعه کاشمر با آرزوی موفقیت برای تیم مذاکره کننده ایران در 23 و 24 مهرماه، از اقدام وزیر امور خارجه در قبول دو اشتباهی که در سفر به نیویورک از سوی رهبر انقلاب تذکر داده شد تقدیر و تصریح کرد: میدان دیپلماسی همانند میدان جنگ است که ممکن است عملیاتی شکست بخورد یا مجبور به عقب‌نشینی شود اما آنچه مهم است قبول اشتباه است.

وی با اشاره به تلاش‌ها و خدمات انجام شده توسط نیروی انتظامی یادآور شد: پلیس باید طوری برنامه‌ریزی و برخورد کند که اعتماد و اطمینان مردم در تماس با شماره 110 افزایش یابد و شهروندان با خیالی آسوده در مواقع نیاز مطمئن باشند پس از زمان کوتاهی پلیس در کنار آنها خواهد بود.

یعقوبی همچنین با گرامیداشت سالروز شهادت امام محمد باقر (ع)، شهادت مسلم بن عقیل، شهادت شهید محراب آیت‌الله اشرفی اصفهانی و شهادت مظلومانه حجاج ایرانی در مراسم برائت از مشرکین از درگاه خداوند متعال برای آنها علو درجات را خواستار شد.

انتهای پیام/2202/ت30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول