اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان:

50 درصد از رانندگان زنجانی از کلاه و کمربند ایمنی استفاده می‌کنند

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به مناسب نبودن درصد استفاده رانندگان از وسایط ایمنی گفت: فقط 50 درصد از رانندگان درون شهری استان از کلاه و کمربند ایمنی استفاده می‌کنند.

50 درصد از رانندگان زنجانی از کلاه و کمربند ایمنی استفاده می‌کنند

مراد جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به نامطلوب بودن درصد استفاده رانندگان موتورسیکلت از کلاه ایمنی و رانندگان خودروها از کمربند ایمنی اظهار داشت: درصد استفاده از این وسایط ایمنی در بین رانندگان درون شهری شهرستان زنجان 60 درصد است.

وی درصد استفاده رانندگان از وسایط ایمنی کلاه ایمنی و همچنین کمربند ایمنی را در بین رانندگان درون شهری سطح استان زنجان فقط 50 درصد اعلام و تاکید کرد: این درصد استفاده از وسایط ایمنی وضعیت مناسبی محسوب نمی‌شود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان درصد استفاده رانندگان برون شهری را از وسایط ایمنی مانند کلاه و کمربند ایمنی 76 درصد اعلام کرد و گفت: درصد استفاده از وسایط ایمنی در بین رانندگان برون شهری بهتر از رانندگان درون شهری است.

این مقام انتظامی از وقوع 10 قتل طی شش ماه گذشته از سال‎جاری در سطح استان زنجان خبر داد و اضافه کرد: اختلافات خانوادگی، مشکلات اخلاقی و اختلافات مادی دلایل عمده این قتل‌ها بوده‌اند.

جعفری با اشاره به کشف 82 درصد کلاهبرداری‌ها در زنجان از آغاز سال‎جاری تصریح کرد: از 140 مورد کلاهبرداری انجام شده 115 مورد آن‌ها کشف شده است..

وی صدور چک جعلی و فروش مال غیر را از جمله پرونده‌های کلاهبرداری تشکیل شده در سطح استان زنجان اعلام کرد.

انتهای پیام/73004/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول