اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دانشجوی خرم‌بیدی رتبه نخست المپیاد شیمی کشور را کسب کرد

عبداالله خسروانی ساکن شهر قادرآباد، دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شریف، جزو خانواده بزرگ کمیته امداد، رتبه نخست المپیاد شیمی کشور را کسب کرد.

دانشجوی خرم‌بیدی رتبه نخست المپیاد شیمی کشور را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی فرمانداری خرم بید فرماندار خرم بید اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم کمیته امداد امام خمینی ارائه کمک‌های تحصیلی به خانواده‌های نیازمند بوده که ثمرات و نتایج فراوانی را داشته است.

داود ایوبی افزود: بسیار خوشحالیم امروز شاهد آن هستیم که یکی از فرزندان خانواده بزرگ کمیته امداد با سعی و تلاش و همت بالا از کمترین امکانات بیشترین بهره را برده و پله‌های ترقی را طی کرده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)  شهرستان خرم بید نیز در این مورد گفت: این دانشجو در المپیاد کشوری شیمی که با حضور 50  نفر از دانشجویان رشته شیمی از سراسر کشور برگزار شد، رتبه نخست را کسب کرد.

تقی ملایی با بیان اینکه 203 دانشجو زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان خرم بید هستند، خاطرنشان کرد: از این تعداد 50 پسر و 153 نفر دختر بوده و در مقاطع مختلف مشغول به تحصیل هستند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته بیش از 131 میلیون و 956 هزار ریال هزینه تحصیلی به این دانشجویان پرداخت شده است.

انتهای پیام/2448/ت/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول