اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز:

شهرک صنعتی اشتهارد با کمبودهای بسیاری روبه‌رو است

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز گفت: با وجود اهمیتی که شهرک صنعتی اشتهارد دارد،‌ این مرکز با کمبودهای بسیاری روبه‌رو است.

شهرک صنعتی اشتهارد با کمبودهای بسیاری روبه‌رو است

افشار فتح‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طی سال‌های گذشته تلاش بسیاری برای رونق اقتصادی کشور انجام شده و این تلاش‌ها همزمان با اعمال تحریم‌های مغرضانه غربی‌ها علیه اقتصاد کشورمان است.

وی تصریح کرد: برای خنثی‌سازی تحریم‌ها و توطئه‌ها در حوزه اقتصاد باید زیرساخت‌های اقتصادی کشور توسعه کمی و کیفی داشته باشد که یکی از این زیرساخت‌ها شهرک‌های صنعتی است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز افزود: به طور قطع احداث و توسعه این شهرک‌ها ضمن اینکه در توسعه اقتصادی کشور از طریق افزایش تولیدات نقش دارد، به همان میزان نیز اشتغالزایی کرده و در کاهش نرخ بیکاری کشور موثر است.

فتح‌اللهی گفت: بنابراین حمایت و ارائه امکانات و تسهیلات به شهرک‌های صنعتی باید جزو اولویت‌های نهادهای مرتبط باشد.

وی با اشاره به شهرک صنعتی اشتهارد در استان البرز گفت: این شهرک از اهمیت و اعتبار بالایی برخوردار است و در حال حاضر حدود 2 هزار کارگاه تولیدی فعال در شهرک فوق حاضر هستند.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز بیان داشت: با وجود این اهمیت، کمبودهایی در شهرک صنعتی اشتهارد داریم، از جمله اینکه واحدهای تولیدی برای دسترسی به خدمات شهری با مشکلات بسیاری روبه‌رو هستند.

فتح‌اللهی تاکید کرد: باید با تخصیص اعتبارات مالی لازم، برای رفع این کمبودها و کاستی‌ها به صورت فوری وارد عمل شد. به طور قطع با رفع مشکلات پیش روی، شهرک صنعتی اشتهارد می‌تواند بخش مهمی از نیاز تولیدکنندگان و طرح‌های توسعه صنعتی کشور را عملی کند.

انتهای پیام/2302/خ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول