اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان:

دختران فوتبالیست همدانی چیزی از تیم‌های بزرگ و مدعی کم ندارند

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان گفت: تیم فوتبال بانوان پاس در صورت حمایت مناسب، دارای ظرفیت و قابلیت زیادی در فوتبال است و در کشور می‌تواند حرف برای گفتن داشته باشد.

دختران فوتبالیست همدانی چیزی از تیم‌های بزرگ و مدعی کم ندارند

سکینه بیات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: جای خوشحالی دارد که با حداقل زمان برای آماده‌سازی تیم، توانستیم با غیرتی که در بازیکنان وجود دارد نتایج درخوری را کسب کنیم.

وی افزود: کسب دو پیروزی دلچسب خانگی باعث شده تا شرایط خوبی در جدول داشته باشیم و با روحیه بهتر و بیشتری برای ادامه مسابقات آماده شویم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان اضافه کرد: در این هفته و بعد از برد شیرین برابر نماینده ایلام، بسیار خوب و شاداب تمرین کردیم و برای نخستین برد خارج از خانه تلاش خودمان را انجام می‌دهیم.

به گفته وی، با شرایطی که در جدول هست برد در این بازی تأثیر زیادی در صعود به تیم‌های بالای جدول دارد که امیدواریم با همت و غیرت بازیکنان با دست پر به همدان برگردیم.

بیات با ابراز خرسندی از اینکه هیچ بازیکن مصدوم و محرومی نداریم و با تمام قوا و قدرت برای بازی حضور خواهیم داشت، ابراز داشت: با آمادگی 100 درصدی و کسب امتیاز به مصاف تیم نگاردژ شیراز می‌رویم و نبود هیچ بازیکن محروم و مصدومی برای ما برگ برنده محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: شناخت خوبی از این تیم داریم و با بررسی نقاط ضعف و قوت این تیم، با ترکیب هجومی به میدان می‌رویم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان یادآور شد: تیم فوتبال بانوان پاس در صورت حمایت مناسب، دارای ظرفیت و قابلیت زیادی در فوتبال است و در کشور می‌تواند حرف برای گفتن داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه استعداد و علاقه‌ بانوان ورزشکار در همدان برایم جالب شده، خاطرنشان کرد: با علاقه و تعصبی که از دختران ورزشکار به خصوص فوتبالیست در همدان دیدم روزهای خوبی را برای ورزش همدان متصور هستم.

بر اساس تصمیم دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال، داوران هفته ششم این بازی‌ها مشخص شده که برای مسابقه بانوان نگار دژ شیراز و پاس همدان تهمینه ناطقی (داور وسط)، سارا نصرالهی و حمیده حمیدی (کمک داور) و لیلی عشیانی (داور چهارم) برای قضاوت این بازی انتخاب شده‌اند.

تا پایان هفته پنجم لیگ برتر بانوان تیم فوتبال پاس همدان با کسب شش امتیاز و یک بازی کمتر در رده ششم جدول قرار دارد و تیم میزبان نگاردژ شیراز با هفت امتیاز در رده پنجم قرار گرفته است.

انتهای پیام/89020/ش30/ژ1001
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول