اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان ایلام:

رونق فضای کسب و کار در سایه امنیت است

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه فضای کسب و کار با امنیت رونق می یابد، گفت: گردش چرخ‌های اقتصادی در سایه امنیت میسر است.

رونق فضای کسب و کار در سایه امنیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، سردار علی دولتی ظهر امروز در جمع صنف طلافروشان استان ایلام اظهار داشت: مبنای مأموریت‌های پلیس مطالبات مردم است و این مردم هستند که پلیس را در مقابله با ناهنجاری اجتماعی یاری خواهند کرد.

وی اضافه کرد: تولید امنیت فرآیندی مشارکتی است که حوزه‌های سیاسی، امنیتی، اقتصادی و فرهنگی در آن دخیل هستند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: گردش چرخ‌های اقتصادی در سایه امنیت میسر است و مبنای مأموریت‌های پلیس مطالبات مردم است.

این مسئول گفت: ارتقاء امنیت در افزایش میزان کسب و کار تأثیر زیادی دارد به طوری که تجربه ثابت کرده افزایش امنیت در جامعه منجر به توسعه اقتصادی و افزایش سرمایه‌گذاری در بخش تولید آن جامعه می‌شود.

دولتی ادامه داد: اصناف و بازاریان با ایفای درست نقش خود در برقراری آرامش و امنیت در جامعه و به خصوص در فضای کسب و کار می‌توانند همکاری خوبی با نیروی انتظامی داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به کاهش جرایم در سطح استان تصریح کرد: بر اساس آمار موجود استان ایلام در ردیف استان‌های امن کشور قرار داشته و این شاخصه نیز برازنده مردم استان ایلام است.

فرمانده نیروی انتظامی استان ایلام از تعامل مثبت مردم استان ایلام در دست‌یابی پلیس به این شاخصه تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است، در این نشست رئیس مجمع امور صنفی طلافروشان و زرگران استان به همراه تنی چند از بازاریان شهر ایلام طی سخنانی از تلاش‌ها و زحمات نیروی انتظامی در برقراری امنیت و برخورد قاطع با سارقان و کلاهبرداران قدردانی کردند.

شایان ذکر است، در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس به سردار دولتی از زحمات و تلاش‌های پلیس استان ایلام تقدیر شد.

انتهای پیام/2246/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول