اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کرمانشاه برگزار شد

جشن ازدواج دانشجویی 150 زوج دانشگاه آزاد اسلامی+تصاویر

مراسم جشن ازدواج دانشجویی 150 زوج دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در مجتمع فرهنگی هنری انتظار شهر کرمانشاه برگزار شد.

جشن ازدواج دانشجویی 150 زوج دانشگاه آزاد اسلامی+تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام مهدی قدرتی بعد از ظهر امروز در مراسم جشن ازدواج دانشجویی 150 زوج دانشگاه آزاد اسلامی که در مجتمع فرهنگی هنری انتظار شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: پس از چهار سال که برگزاری جشن‌های دانشجویی متوقف شده بود، امسال چنین محفل مبارک و نورانی با کمک مسئولان برگزار شد.

قدرتی یکی از اساسی‌ترین موضوعات مربوط به زندگی هر فرد را ازدواج عنوان کرد و افزود: این کار مبارک طبیعی‌ترین عملی است که افراد برای یک زندگی آرام و رسیدن به آرامش انجام می‌دهند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: خداوند انسان را طوری آفرید که بدون همسر ناقص است و هیچ چیز دیگری جای تشکیل خانواده را نمی‌گیرد و پیامبر اسلام (ص) نیز فرموده‌اند هر شخصی از ازدواج روی گردان باشد، از من نیست.

به گفته وی، از نشانه‌های قدرت خداوند این است که برای انسان‌ها از جنس خودشان همسرانی آفرید و بین آن‌ها محبت و الفت ایجاد کرد تا در کنار یکدیگر از آرامش‌خاطر برخوردار شوند.

قدرتی تصریح کرد: ازدواج به‌قدری در وجود انسان تأثیر می‌گذارد و به او ارزش می‌دهد که اعمال و عبادت‌هایش نزد خداوند از ارزش والایی برخوردار می‌شود.

انتهای پیام/2700/ل20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول