اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 7 رشته رده سنی جوانان

ترکیب تیم دختران قم در دو و میدانی قهرمانی کشور مشخص شد

ترکیب تیم اعزامی دختران هیئت دو و میدانی استان قم به رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی دختران جوان کشور مشخص شد.

ترکیب تیم دختران قم در دو و میدانی قهرمانی کشور مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم دو و میدانی دختران جوان قم امروز در حالی کار خود را در مسابقات قهرمانی دو و میدانی دختران جوان قهرمانی کشور آغاز می‌کند که بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون دو و میدانی کشورمان این پیکارها به میزبانی هیئت دو و میدانی استان گیلان به انجام می‌رسد.

به همین منظور تیم دو و میدانی دختران قم به مسابقات قهرمانی جوانان کشور در شهر رشت اعزام شد و در مواد و رشته‌های مختلف در تلاش برای قرار گرفتن بر روی یکی از سکوهای اول تا سوم و به دست آوردن مدال‌های طلا، نقره و برنز با حریفان رقابت می‌کند.

این در حالی است که مسابقات دو و میدانی قهرمانی دختران جوان کشور با شرکت برترین‌های کشور از استان‌های مختلف در مواد و رشته‌های گوناگون برگزار می‌شود و نمایندگان قم در مواد 100 متر، 200 متر، 400 متر، 800 متر، پرش سه گام، پرش طول، 100 متر با مانع با حریفان خود مسابقه می‌دهند.

بر این اساس فاطمه محمدی در رشته‌های پرش سه گام و 100 متر برای کسب مقام تلاش می‌کند، در حالی که سهیلا مولایی در مواد 200 و 400 متر به میدان می‌رود و شهناز جعفری دیگر عضو پرامید تیم اعزامی بانوان هیئت دو و میدانی قم برای کسب مدال در رشته‌های پرش طول و 100 متر با حریفان پیکار می‌کند.

در ترکیب تیم اعزامی هیئت دو و میدانی استان قم به این دوره از پیکارهای قهرمانی دختران جوان کشور در رشت، همچنین مرجان حبیبی در ماده 100 متر با مانع و فاطمه نجفی در رشته‌های 400 و 800 متر شانس خود را برای کسب مدال می‌آزمایند.

امسال دو و میدانی‌کارانی که در ترکیب تیم هیئت قم به دنبال جایگاه و اعتبار در این دوره از پیکارها هستند، همگی در مسابقات قهرمانی و لیگ باشگاه‌های کشور عضو تیم قم بوده و از تجربه بالایی برخوردار هستند.

این در شرایطی است که در سال‌جاری رقابت‌های دو‌ و ‌میدانی قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف اعم از نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان پیش‌روی دو و ‌میدانی‌کاران توانمند قمی بوده و افتخارات خوبی نصیب ورزش قم شده، ضمن این‌که اعزام به رقابت‌های برون مرزی نیز در سال‌جاری صورت گرفته و آخرین مدال کسب شده نقره به محمدمحسن ربانی تعلق گرفت.

همچنین امسال دوران موفق حضور تیم‌ها و ورزشکاران موفق بخش بانوان دو و میدانی قم در رقابت‌های قهرمانی و همچنین لیگ دو‌ و ‌میدانی باشگاه‌های کشور بوده و بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون دو و میدانی کشورمان، بانوان قمی در سه مرحله لیگ با حریفان خود به رقابت پرداختند.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون دو و میدانی، این رقابت‌ها با حضور ورزشکاران دختر سراسر کشور در شهر رشت به انجام می‌رسد و شرکت‌کنندگان در 21 ماده با هم به رقابت خواهند پرداخت و نفرات برتر جمعه شب نوزدهم مهرماه معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/78002/ل30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول