اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 7 مشهد مطرح کرد

استفاده از ظرفیت شوراهای اجتماعی برای کاهش اختلاف طبقاتی

شهردار منطقه 7 مشهد گفت: می‌توان از ظرفیتی که در شوراهای اجتماعی محلات وجود دارد برای کاهش اختلافات طبقاتی استفاده کرد.

استفاده از ظرفیت شوراهای اجتماعی برای کاهش اختلاف طبقاتی

احمد محبی در حاشیه نشست فصلی شورای اجتماعی محلات شهرداری منطقه 7 مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: مردم در این قبیل نشست‌ها، معضلاتی که وجود دارد را بیان می‌کنند.

وی تصریح کرد: این گروه که اغلب معتمدین محله هستند و گاهی اوقات از ارگان‌های دیگر در این نشست‌ها حضور پیدا می‌کنند، تجارب ویژه‌ای در مسائل اجتماعی دارند.

به گفته وی، معضلات و موضوعات اغلب در جمع آنها دسته‌بندی، ارگان و چهارچوبی که برای حل آن باید مورد استفاده قرار گیرد، انتخاب و ورود به آن حوزه هم انجام می‌شود.

شهردار منطقه 7 مشهد ادامه داد: همین مساله می‌تواند بسیار کمک دهنده باشد زیرا در بسیاری از مباحث به ویژه در موضوعات فرهنگی از ظرفیت‌های همین افراد استفاده شده و فرهنگ‌سازی انجام می‌شود.

محبی با اشاره به اینکه هدف شورای اجتماعی محلات همکاری مردم است، خاطرنشان کرد: خود این شوراها به نوعی پل ارتباطی هستند که تاثیرات خوبی نیز تاکنون داشته و هر سال که می‌گذرد این برنامه‌ها دقیق‌تر می‌شود.

وی تاکید کرد: اجرایی شدن برنامه‌های شوراهای اجتماعی محلات می‌تواند به کاهش آسیب‌ها و عمران و آبادی محلات کمک کند و در نتیجه به مرور زمان توزیع خدمات متوازن شده و اختلاف طبقاتی از بین می‌رود.

انتهای پیام/2202/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول